خانه » بازی » آرکید » دانلود Hoop Stars – بازی اکشن-آرکید جذاب “توپ‌توی‌حلقه” اندروید + مود

دانلود Hoop Stars – بازی اکشن-آرکید جذاب “توپ‌توی‌حلقه” اندروید + مود

آپدیترایگان
Hoop Stars
  • آپدیت
  • نسخه 1.6.18
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Hoop StarsHoop StarsHoop StarsHoop Stars

دانلود بازی جذاب Hoop Stars برای اندروید

Hoop Stars – توپ تو حلقه! عنوان یک بازی بسیار جذاب و خلاق از سوی استودیوی خلاق و معروف SayGames کشور بلاروس برای سیستم عامل اندروید می باشد. از بازیهای دیگر این استودیو می توان به Agent Action،Clean Road،Cannon Shot اشاره کرد. در این بازی شما کنترل یک حلقه به دست دارید که پلاستیکی است. شما باید یک توپ را از داخل آن عبور دهید هر بار که حلقه از این توپ رد می کنید یک امتیاز به دست می آورید. وقتی که مجموع امتیازها به 5 امتیاز برسد شما پیروز بازی می شوید. امتیاز بازی درگوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ابتدا بازی که مرحله های اولیه بازی هستند این کار ساده است و می توانید به راحتی توپ را از حلقه ها عبور دهید. بخش اولیه بازی بخش آموزشی است. بخش اصلی، رقابت شما با یک بازیکن (هوش مصنوعی) دیگر به صورت همزمان است. با پیش روی دربازی در مراحل بالاتر شما باید با هوش مصنوعی بازی رقابت کنید و هر که بتواند سریعتر 5 امتیاز را به دست بیاورد پیروزی بازی است. چالش شما با رقابت سر سخت با یک هوش مصنوعی در بازی است که ممکن است هر لحظه شما را غافل گیر کند. توپ ها و حلقه های مختلفی در این بازی وجود دارد که شما با به دست آوردن امتیاز و پیشروی در مراحل بازی قادر خواهید بود آنها را قفل گشایی کنید و تجربه بازی با آنها را هم داشته باشید.

شما باید حلقه ها را بلند کنید و به سوی توپ ها هدایت کنید. با بلند کردن حلقه و هدایت آن به سمت این توپ کاری کنید که توپ از داخل این حلقه عبورکند. باید سریع تر از رقیب خود یعنی هوش مصنوعی حلقه خود را به سمت توپ ببرید و پشت سر هم امتیاز به دست بیاورید. در این بخش هم ملاک پیروزی، کسب امتیاز بیشتر است. اکنون می توانید بازی را از فراروید دانلود کنید.

Hoop Stars
بازی Hoop Stars توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *