خانه » بازی » آرکید » دانلود Shooty Skies – بازی آرکید “خلبان کوچک” اندروید + مود + دیتا

دانلود Shooty Skies – بازی آرکید “خلبان کوچک” اندروید + مود + دیتا

آپدیترایگان
Shooty Skies
  • آپدیت
  • نسخه 3.436.20
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Shooty Skies برای اندروید

Shooty Skies – Arcade Flyer _ خلبان کوچک!عنوان یک بازی بسیار جذاب و زیبا از سوی استودیوی مطرح Mighty GamesGroup برای سیستم عامل اندرویدمی باشد. این بازی در دسته بازی های ارکید قرار می گیرد که شما باید به سمت دشمنان شلیک کنید. هواپیمای شما در بازی به طور اتوماتیک خودش در حال شلیک است، بنابراین فقط باید کنترل آن را به دست بگیرید و آن را به راست وچپ صفحه هدایت کنید. در مقابل موانع و شلیک و حمله دشمنان جاخالی دهید و نگذارید که به شما برخورد کند. با پیشروی در بازی دشمنان بیشتر و بد قلق تر می شوند،بنابراین می توانید هواپیما را به مسلسل و بمب افکن های قوی تر مجهز کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

تیر‌اندازی های بازی بسیار سریع و هیجان انگیز هستند و اگر شما انگشت خود را برای مدتی از روی صفحه بردارید، اسلحه شما شارژ می شود و می‌توانید تیر‌های قدرتمند‌تر و بهتری را به سوی دشمنان بزنید. در بازی خلبان ها رنگارنگ و بسیار هیجان انگیز هستند. دشمنان هم بسیار جذاب و متنوع و البته باحال هستند. با باس های قدرتمند بجنگید و آن ها را شکست دهید. یکی دیگر از بازی های که شبیه ساز پرواز می باشد،بازی RFS – Real Flight Simulator می باشد که به شدت پیشنهاد می شود.

بازی دارای یک طراحی بسیارعالی است که یک گیم پلی اعتیاداور و البته جذای را دارد. در بازی از انیمشن های بامزه و جذاب استفاده شده است. علاوه بر طراحی عالی بازی، صداگذاری  بازی هم بسیار فوق العاده می باشد. هم اکنون می توانید نسخه معمولی ومود بازی را از فراروید دانلود کنید. در نسخه معمولی باید با تلاش خودتان به جمع آوری سکه های موجود در مسیر بپردازید اما در نسخه مود در همان ابتدا با سکه بی نهایت مواجهید و می توانید ایتم ها را بدون ذره ای تلاش خریداری کنید.

Shooty Skies
بازی Shooty Skies توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *