خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی RFS – Real Flight Simulator مود اندروید

دانلود بازی RFS – Real Flight Simulator مود اندروید

آپدیترایگان
RFS - Real Flight Simulator
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • قیمت 0.99
  • رای: 5
  • نظر: 1
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی RFS – Real Flight Simulator در فراروید!

RFS – Real Flight Simulator یک بازی جالب و خوش ساخت از دسته بازی های سبک شبیه سازی است که از استودیوی RORTOS ایتالیایی می باشد. شبیه ساز واقعی پرواز یک بازی تکامل یافته و حرفه ای در سبک بازی های شبیه ساز پرواز و خلبانی با هواپیماها است که به شما حس واقعی پرواز با یک هواپیما را به خوبی القا میکند و ساعت ها شما را سرگرم می کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی RFS – Real Flight Simulator می توانید با استفاده از ده‌ها هواپیمای مختلف، به سراسر دنیا سفر کنید و از این تجربه نهایت لذت را ببرید. این بازی، شما را به عنوان یک خلبان ماهر در کابین هواپیما قرار می‌دهد. وظیفه شما این است که، با مطالعه نقشه‌ها و کنترل سیستم‌های مختلف، یک پرواز امن را برای سرنشینان فراهم کنید.

این بازی، نهایت دقت و جزئیات را در شبیه‌سازی پرواز هواپیما برای شما به وجود می‌آورد. مثلا امکان هدایت هواپیما در روشنی روز و یا تاریکی شب، از ویژگی‌های پرطرفداری است که مهارت شما را در وضعیت مختلف روشنایی هوا به چالش می‌کشاند. همچنین شما می‌توانید با کسب درآمد بیشتر، هواپیما و کلیه متعلقات آن را ارتقا داده و از این تجربه مهیج و جذاب لذت ببرید.

از ویژگی های بازی RFS – Real Flight Simulator عبارت است از: سیستم اب و هوای پویا. گرافیک سه بعدی بی نظیر. ترافیک واقعی برای 35 فرودگاه. ایجاد پرواز ها و سفر های جدید. بیش از 40000 پرواز در طول روز. مشاهده ی تمامی سنسور های هواپیما و…

جمع بندی:

با استفاده از این بازی شبیه ساز یک پرواز منحصر به فرد در هر نقطه از جهان با استفاده از نقشه های ماهواره ای با وضوح بالا، تجربه کنید. در محیط ها و فرودگاه های مختلف به کاوش بپردازید. با خلبانان دیگر گپ بزنید و به نبردهای چند نفره بپیوندید. شما می توانید بازی جذاب را از فراروید دریافت کنید.

RFS - Real Flight Simulator
بازی RFS - Real Flight Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده