خانه » بازی » شبیه سازی » Nuclear Day – بازی شبیه‌ ساز متفاوت آفلاین روز اتمی اندروید + مود

Nuclear Day – بازی شبیه‌ ساز متفاوت آفلاین روز اتمی اندروید + مود

آپدیترایگان
Nuclear Day Survival
  • رای: 21
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

دانلود بازی مهیج Nuclear Day برای اندروید

Nuclear Day – روز اتمی!عنوان یک بازی بسیار جذاب و مهیج در دسته بازیهای شبیه ساز و بقایی از سوی استودیوی Somnium Fabri برای سیستم عامل اندروید می باشد. این سبک از بازیها معمولا یک داستانی مشابه که پس از نابودی زمین می باشد. حال در این بازی بعد از یک روز اتمی دنیایی پسا آینده ای را از دید یکی از بازماندگان از بشریت روایت می کند. داستان بازی به این صورت است که جهان بعد از فاجعه های اتمی که در یک جنگ جهانی رخ می دهد، تقریباً همه انسان ها از بین رفته اند. این فاجعه اتمی بسیار دردناک و البته ترسناک و غم انگیز است که، فقط تعداد کمی از انسان ها باقی مانده اند. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

حال شما در نقش یکی از همان معدود بازماندگانی هستید که باید در این دنیای اتمی باید بتوانید به بقا ادامه دهید و زندگی کنید. تشعشعات اتمی هنوز در بازی وجود دارد و بعد از نابودی های بزرگی که همچنان در جو کره زمین باقی مانده است این سیاره اصلا جای مناسبی برای بقا زندگی نمی باشد. شما در نقش بازمانده مرد هستید که باید برای بقا خود تلاش کنید. شما برای اینکه بتوانید به بقا ادامه دهید باید مهم ترین نیازها و ایتم هایتان را در ابتدا جمع اوری کنید. منابع غذایی، ابزارهای لازم و سلاح های مخالف را برای محافظت از خود جمع اوری کنید. زیرا که انسان های دیگری وجود دارند که حاضرند برای بقا هرکاری کنند و حتی شما را از بین ببرند.

به خاطر بمب های اتمی و تشعشات ان خیلی زندگی سخت و دشوار است و همین بیماری های زیادی را به وجود اورده است. حال برای اینکه بتوانید در برابر این بیماری ها و تششعات در امان بمانید باید با ماسک های مخصوص از خود حفاظت کنید. این بازی پر از چالش های بسیار جذاب است که شما را سرگرم می کند. اگر به این سبک از بازی های بقا علاقه مند هستید،ما به شما عناوینی مانند Left to Survive ،Day R Survival Premium را به شما پیشنهاد می کنیم. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Nuclear Day Survival
بازی Nuclear Day Survival توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *