خانه » بازی » ایفای نقش » Day R Survival Premium – دانلود بازی نقش محور روز بقا اندروید + مود

Day R Survival Premium – دانلود بازی نقش محور روز بقا اندروید + مود

آپدیترایگان
Day R Survival: Last Survivor
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش محور و بقا Day R Survival Premium  در فراروید!

Day R Survival Premium یک بازی جذاب و شبیه ساط بقا از از استودیوی بازی سازی tlt Games می باشد. بازی دنیای پس از جنگ ابر قهرمان ها را روایت می کند. در این بازی شما در دوران پس از جنگ هستید و باید بتوانید زنده بمانید. در این دوران سرزمین شما با بمب های هسته ای و رادیواکتیو ها نابود شده است و هیچ چیزی باقی نمانده است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.
حال در این دنیای بی اب و غذا و موجوداتی که تبدیل به هیولا شده اند باید زنده بمانید و برای بقا خود تلاش کنید. کشوری که شما در ان هستید مانند میدان جنگ است و هیچ چیز برای زندگی وجود ندارد. انسان ها و موجودات به دلیل گرسنگی تشنگی و… مرده اند و هرجا را که میبینید جسد وجود دارد. عده ای هستند که مانند شما در بازی Day R Survival Premium در دنیا بازمانده اند شما باید گرد هم بیایید و با کمک یکدیگر و با نقشه سلاح هایی را برای دفاع از خود بیابید. همچنین باید به گشت و گذار بروید تا برای خود غذا و… تهیه کنید. برای خود پناهگاهی بسازید و ایتم ها و اشیا را برای زندگی بیابید.
بقا در چنین دنیا و شرایطی کار ساده ای نیست. شما با مشکلات جدی مثل گرسنگی، تشنگی، بیماری های متفاوت، اسیب بدنی و حتی موجودات خونخواری و وحشی روبرو خواهید شد. این موجودات بر اثر ویرویس و بمب ها می باشند. باید تمام تلاش خود را بکنید تا در این دنیا زنده بمانید. اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی در سبک بازی های بقا هستید، ما به شما بازی Day R Survival Premium را پیشنهاد می کنیم. این بازی را از فراروید کنید و وارد یک ماجراجویی سخت برای بقا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *