خانه » بازی » ایفای نقش » Disney Sorcerer’s Arena – بازی استراتژی «میدان‌نبرد جادوگران» اندروید

Disney Sorcerer’s Arena – بازی استراتژی «میدان‌نبرد جادوگران» اندروید

آپدیترایگان
Disney Sorcerer's Arena
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Disney Sorcerer’s Arena برای اندروید

Disney Sorcerer’s Arena – میدان نبرد جادوگران دیزنی! عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده با حضور شخصیت های دیزنی و قهرمان است. این بازی در سبک استراتژی است که گیم پلی Turn-Based RPG یا نقش آفرینی نوبتی دارد. این بازی در سبک بازیهای Turn-Base است که ترکیبی از بازیهای استراتژیکی، نقش آفرینی و کارتی هستند که در قالب یک بازی به شکل نوبتی طراحی می شوند. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی بیشتر شخصیت های انیمیشن های دیزنی از جمله سالیوان در کارخانه هیولاها، میکی ماوس، علاءالدین و بسیاری دیگر حضور دارند. قطعا با حضور این شخصیت های محبوب انیمیشن ها بازی بسیار جذاب خواهد بود. هر شخصیتی که در بازی وجود دارد ویژگی مخصوصی به خود را دارد. شما با بازی هرکدام از شخصیت ها متوجه ویژگی آنها می شوید. ی هر شخصیت نقاط مثبت و ضعف مخصوص به خود را دارد. هدف این شخصیت ها در بازی این است که تبدیل به استاد جادوگران (Master Sorcerer) شوند. تمام رقابت بازی بر سر همین است. حال برای اینکه تبدیل به جادوگر برتر شوید، باید در رقابت ها تلاش کنید. یکی دیگر از بازیهای نوبتی که به شما پیشنهاد می کنیم،بازی Hexapolis می باشد.

نکات تکمیلی :

  • بازی Disney Sorcerer’s Arena بدون دیتای جانبی عرضه شده است و بازیکنان می بایست دیتای اصلی را که نزدیک به 110 مگابایت حجم دارد در اولین اجرا از داخل بازی دانلود کنند. به جز این دیتای اصلی، برای بارگزاری مراحل و بخش های دیگر نیز اطلاعاتی ازداخل بازی دریافت خواهد شد.
  • بازی کاملاً آنلاین بوده و هیچ نسخه مود شده ای برای آن عرضه نشده است. لطفاً از پرسیدن این سؤال در بخش نظرات خودداریکنید.
  • سرورهای بازی برای کاربران ایرانی در دسترس نیست. بنابراین قبل از اجرا، می بایست با کمک یک وی پــی ان ابتدا آی پی خود راتغییر دهید
Disney Sorcerer's Arena
بازی Disney Sorcerer's Arena توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *