خانه » بازی » استراتژی » Hexapolis – بازی استراتژیکی-تاکتیکال خاص «هگزاپلیس» اندروید + مود

Hexapolis – بازی استراتژیکی-تاکتیکال خاص «هگزاپلیس» اندروید + مود

آپدیترایگان
Hexapolis: Civilization wars
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژیکی Hexapolis در فراروید!

Hexapolis هگزاپلیس عنوان یک بازی سرگرم کننده مبارزه ای از استودیوی NOXGAMES کشور جمهوری چک،برای دستگاه های اندرویدی می باشد. این بازی از دسته بازیهای نوبتی و مبارزه ای است. در کل در این بازی شما باید بتوانید قبلیه خود را بسازید و ان را گسترش دهید. باید قبلیه خود را به طوری مدیریت کنید که تبدیل به یک امپراطوری بزرگ شود. تمدن حماسه افرین خود را به گونه ای بسازید که در تاریخ ثبت شود و دشمنان از شما بترسند. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی Hexapolis یک بازی پر از ماجرا و رمز و راز است. شما در ابتدا یه گروه و قبیله کوچک هستید که به تدریج بزرگ تر و بزرگ تر خواهید شد. باید بتوانید قبلیه خود را به امپراطوری بزرگ تبدیل کنید و تمدن خود را بسازید. دهکده های کوچک را تبدیل به شهرهای بزرگ کنید و تحت تصرف خود قرار دهید. سربازان قبلیه خود را قوی و جسور تربیت کنید. شما در نقش فرمانروا قبلیه خود، باید سربازان خود را به لشکری عظیم تبدیل کنید تا از شهر شما محافظت کنند. دشمنان همه به فکر نابودی قبیله شما و تصرف ان هستند، پس سربازانتان باید قوی عمل کنند و در برابر حملات دوام بیاورنذ.

بازی Hexapolis به صورت نوبتی است یعنی باید به نوبت بازی را انجام دهید. در هر قسمت از مرحله های موجود در بازی شما فقط یک بار می توانید یک حرکت را انجام دهید و سپس نوبت دیگری می باشد. باید ببینید که حرکت رقیب شما چه خواهد بود تا بتوانید حرکت بعدی را درست انجام دهید. مراقب حرکت رقیب تان باشید. پس از حرکت رقیب نوبت به حرکت شما می رسد. در بازی شما پول ها و سکه هایی دریافت می کنید که،با کمک ان ها می توانید ایتم های موجود در بازی را خریداری کنید. پس اگر علاقه به بازی های استراتژیکی و قبیله ای دارید! بازی هگزاپلیس را از فراروید دریافت کنید.

Hexapolis: Civilization wars
بازی Hexapolis: Civilization wars توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *