خانه » بازی » استراتژی » Clash of Clans – دانلود بازی کلش آو کلنز جنگ‌قبیله‌ ها اندروید

Clash of Clans – دانلود بازی کلش آو کلنز جنگ‌قبیله‌ ها اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Clash of Clans
  • رای: 11
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Clash of Clans برای اندروید

Clash of Clans – کلش آو کلنز (جنگ قبایل)!عنوان یک بازی جذاب و بسیار محبوب بین کاربران می باشد. این بازی در سبک استراتژیک و به صورت آنلاین اجرا می شود،بازی از سوی استودیوی Supercell برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی به این صورت است که شما باید باید با وسیله و ابزاری که در بازی وجود دارد برای خود یک قلمرو و دهکده ای بسازید. بازی کلا با نبردها و قبایل چند نفره است که شما مسئول یکی از این قبایل ودهکده هستید. حال باید یک دهکده با قلعه ها بسازید و با دیگر کاربران به صورت آنلاین به بازی بپزدازید امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون4.5 از 5.0  امتیاز میباشد.

به هر شکل و مدلی که دوست دارید دهکده خود را بنا کنید و برای آن قلعه هایی ایجاد کنید. ساخت یک دهکده سختی های زیادی دارد یعنی اینکه ممکن است ابزار ها کم باشند،ناگهان دشمنان به قلعه ها حمله کنند و کار نصفه نیمه را خراب کنند. یک راهی وجود دارد که در برابر حمله دشمنان ساخت و ساز شما خراب نشود،ان هم این است که شما باید از پایه و ابتدا بنای خود را به درستی بیچینید و بسازید در این صورت دشمن نمی تواند کاری کند. شما امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر دارید که با نبرد و پیروزی امتیاز هایی دریافت می کنید.

این بازی کاملا اعتیاد اور است و شما را بدون شک ساعت ها درگیر می کند به طوری که در لذت بازی غرق خواهید شد. بازی دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و با کیفیت می باشد. علاوه بر آن بازی یک صداگذاری حرفه ای و فوق العاده دارد. اگر به این سبک از بازیهای استراتژی و ساخت و سازقلعه و دفاع و… علاقه دارید ما علاوه بر بازی کلش او کلنز بازی راهم پیشنهاد می کنیم که بسیار جذاب است. پس‌ درنگ نکنید و این بازی ها را هرچه سریع تر دانلود کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

2 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی هک نمی شود و مود ندارد – به دلایل مسائل امنیتی از نصب مودهای با سرور ساختگی از منابع دیگر خودداری کنید
3 – فراروید در اسرع وقت جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه ی جدید فراروید را فراموش نکنید!
4 – از ثبت کامنت هایی با محتوای فروش حساب کلش آف کلنز و … خودداری کنید چرا که به هیچ وجه کامنت شما ثبت نخواهد شد.
5 –
کمپانی سازنده بازی کشور ایران را تحریم کرده است و برای ورود همیشه باید فیلترشکن فعال داشته باشید تا با این‌کار به عنوان یک کاربر غیر ایرانی بتوانید وارد بازی شوید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *