خانه » بازی » استراتژی » TD Realm King – دانلود بازی استراتژی “قلمروپادشاهی” اندروید + مود

TD Realm King – دانلود بازی استراتژی “قلمروپادشاهی” اندروید + مود

آپدیترایگان
Tower Defense Realm King Hero
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژیکی Tower Defense Realm Kingبرای اندروید

Tower Defense Realm King – برج دفاعی قلمرو پادشاهی! عنوان یک بازی بسیار جذاب در سبک دفاع از برج ها از دسته بازی های استراتژیکی است که از سوی استودیوی Daedalus Game کشور کرواسی می باشد. یک بازی دفاعی حماسی بسیار جذاب با برجهای با پاداش های زیاد است. چالش های جذاب بازی به شما کمک می کند تا یک بازی فانتزی بسیار جذاب را تجربه کنید. با دشمنان خود مقابله کنید با آن ها بجنگید و شکستشان دهید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی برج دفاعی شما با انواع دوره های تاریخی رو به رو می هستید. برای مثال می توانید از برج های دفاعی باستانی مثل کمانداران استفاده کنید. برج دفاعی در این بازی در دوره تاریخی قرار دارد و این برج در تمامی زمان ها سفر می کند. شما می توانید در این بازی به دوره باستانی بروید و یا حتی با آینده روبرو شوید. ده ها آیتم و نیروی مختلف در این بازی وجود دارد که می توانید با توجه به توانایی های هرکدام از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. با پیشروی در بازی در مراحل جلوتر شما با دشمنان سرسخت تر و قوی تری روبه رو می شوید. یکی دیگر از بازیهایی که در سبک دفاع از برج و قلعه می باشد،بازی Grow Castle است که پیشنهاد می شود حتما بازی را دانلود کنید.

شما برای اینکه بتوانید این دشمنان را شکست دهید باید با استراتژی های مناسب خود پیش بروید تا بتوانید دشمنانتان را شکست دهید. در این بازی وظیفه ای که شما دارید این است که با کمک برج های دفاعی که در طول مسیر قرار می دهید، مانع از حرکت و رسیدن دشمنان به خط انتهایی شوید. گیم پلی چالش برانگیز و سرگرم کننده در سبک TDمی باشد. گرافیک بازی بسیار جذاب است و به صورت انیمیشنی می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Tower Defense Realm King Hero
بازی Tower Defense Realm King Hero توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *