خانه » بازی » آرکید » Grow Castle – بازی استراتژی-برج‌دفاعی‌آفلاین‌دفاع‎‌ازقلعه اندروید + مود

Grow Castle – بازی استراتژی-برج‌دفاعی‌آفلاین‌دفاع‎‌ازقلعه اندروید + مود

آپدیتآنلاینرایگان
Grow Castle - Tower Defense
  • آپدیت
  • نسخه 1.38.9
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 33% 33%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژی Grow Castle برای اندروید

Grow Castle _برج دفاعی! عنوان یک بازی استراتژی بسیار جذاب استودیوی بازی سازی RAON GAMES بای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید ابتدا قلعه خود را بنا کنید و از آن در برابر حمله دشمنان دفاع کنید. برای خود ارتشی بنا کنید و نیروهای مختلفی را برای دفاع از قلعه استخدام کنید. قهرمانان مختلفی در بازی وجود دارند که می توانید از قدرت هایشان استفاده کنید و آن ها را ارتقا دهید. سلاح ها و ابزارهای متفاوتی در اختیارتان برای دفاع از قلعه وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا هم گفتیم در این بازی آرکید شما باید قلعه تان را بنا کنید و از آن محافظت کنید. در این بازی 120 نوع متفاوتی از انواع قهرمانان وجود دارند که با استفاده از مهارت‌هایی که دارند،تلاش می کنند تا از قلعه خود در برابر حملات دشمنان دفاع کنند. این قهرمانان در یک چیز خاصی مهارت دارند،مثلا بعضی از این قهرمان‌ها، استاد تیراندازی با کمان هستند که بسیار کمک کننده می باشد. Grow Empire یکی دیگر از بازی های دفاع و از قلعه و امپراطوری می باشد که اصلا بازی را از دست ندهید.

مبارزه ها در منطقه و محیط های متفاوتی برگذار می شود. منطقه هایی که مبارزات در آن اتفاق می افتند از چند بخش متفاوتی است. هر کدام با توجه به موقعیت خود نیروهایی دارند. مثلا محیط پشتی کمان دارها هستند و هیروها هم به قلعه ها پناه برده اند تا آن ها به دشمنان هجوم ببرند. پس قلعه خود را ایجاد کنید،آن را گسترش دهید و از همه دشمنان به قلعه جلوگیری کنید. اجازه ندهید دشمن قلعه شما را از بین ببرد. بازی دارای یک سیستم بازی آنلاین است که شما می توانید با کاربران سراسر دنیا به رقابت بپردازید. شما امکان رتبه‌بندی در زمان واقعی واقعی را دارید. این بازی بسیار برای اوقات فراغت جذاب و سرگرم کننده می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Grow Castle - Tower Defense
بازی Grow Castle - Tower Defense توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *