خانه » بازی » آرکید » دانلود Rolly Legs – بازی آرکید-تفننی آفلاین “رقابت‌ربات‌ها” اندروید + مود

دانلود Rolly Legs – بازی آرکید-تفننی آفلاین “رقابت‌ربات‌ها” اندروید + مود

آپدیترایگان
Rolly Legs
  • آپدیت
  • نسخه 2.33
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Rolly LegsRolly LegsRolly Legs

دانلود بازی جذاب Rolly Legs برای اندروید

Rolly Legs – رقابت ربات ها! عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده از سوی استودیوی معروف VOODOO برای سیستم عامل اندروید میباشد. این استودیو در بین کاربران بسیار محبوب است. در این بازی شما کنترل یک ربات گرد و دایره مانند را برعهده دارید. ربات باید وارد رقابت ها شود و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارد. رقیب های ربات هم نیز ربات هایی مانند خودش هستند که باید با مسابقه دهد. این رقابت ها در بازی به شکل مسابقه ای هستند و در هر مسابقه، یک مسیر ناهموار با سرابالایی ها و سراشیبی های بسیار زیادی وجود دارد که باید از ان ها عبور کنید و خود را زودتر از همه به خط پایان برسانید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

پس همانطور که در ابتدا بازی عنوان کردیم شما باید ربات خود را هدایت کنید و کنترل ربات خود را به دست بگیرید. در مسیرهای مختلف حرکت کنید و در هنگام نیاز از پاهای خود برای بالا برویداز مناطق دشوار و سربالایی ها استفاده کنید و برای سرعت گرفتن روی شیب ها غلت بزنید و در مسیر خود به پیروزی برسید. شما بعد از اینکه به خط پایان رسیدید باید با یک پرتاب درست و هدف گیری صحیح و یک پرش بلند سعی کنید بیشترین مسافت ممکن را طی کنید تا امتیاز کسب کنید. در این پرش باید بتوانید از رقیب های خو بهتر باشید و بهتر از ان ها عمل کنید.

یکی دیگر از بازیهایی که در رابطه با ربات ها می باشد و پیشنهاد می شود که آن را دانلود کنید،بازی Real Steel Boxing Champions می باشد. در ادامه بازی شما باید تلاش کنید تا بتوانید در رقابت با دیگر بازیکنان پیروز شوید به دست آورید. با امتیازاتی که به دست می آورید می توانید آیتم های مختلفی بخرید و ربات خود را سفارشی  و شخصی سازی کنید. سفارش سازی ربات هم شامل قسمت ظاهری بازیکن شما می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید.

Rolly Legs
بازی Rolly Legs توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *