خانه » بازی » آرکید » Color Bump 3D – دانلود بازی آرکید – تفننی “ضربات‌رنگی” اندروید + مود

Color Bump 3D – دانلود بازی آرکید – تفننی “ضربات‌رنگی” اندروید + مود

آپدیترایگان
Color Bump 3D: ASMR ball game
  • آپدیت
  • نسخه 1.3.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Color Bump 3D: ASMR ball gameColor Bump 3D: ASMR ball gameColor Bump 3D: ASMR ball gameColor Bump 3D: ASMR ball game

دانلود بازی Color Bump 3D برای اندروید

Color Bump 3D – ضربات رنگی سه بعدی! عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در دسته بازیهای آرکید و تفننی از سوی استودیوی بازیسازی Good Job Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما کنترل یک توپ رنگی را به دست دارید. توپ خودش به صورت خودکار به سمت جلو حرکت می کند و شما فقط می توانید آن را به اطراف حرکت دهید و هدایتش کنید. هر جای انگشت خود را بگذارید و به هر سمتی بکشید، توپ به آن سمت می رود. توپ متوقف نمی شود فقط می توانید سرعت آن را کم کنید به این صورت که اگر انگشت خود را به سمت عقب بکشیدسرعت حرکت توپ آهسته می شود. اگر دست خود را به سمت جلو بکشید سرعت توپ بیشتر می شود. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در مسیر حرکت توپ انواع متفاوتی از قطعه ها و اجسام رنگی جود دارند. این اجسام در شکل های مختلفی هستند. وظیفه شما این است که توپ را از بین مهره ها و این اجسام و اشکال حرکت دهید که همرنگ توپ شما هستند. بازی دارای بیش از 100 مرحله جالب و سرگرم کننده می باشد که گیم پلی جذابی را برای شما رقم می زند. تمام تلاشتان را بکنید که توپ فقط به موانع های همرنگ خود برخورد کند تا بزرگ تر شود. ‏ این بازی یکی از جذاب ترین بازی های تفننی جذاب اندروید است که گیم پلی بسیار ساده ای و البته سرگرم کننده ای دارد.

Paper.io 3D عنوان یک بازی جذاب که در سبک بازی ضربات رنگی سه بعدی می باشد. در همین سادگی بازی شما را جذب می کند و به گونه ای اعتیاد آور است. پس توپ را حرکت دهید و به موانع رنگی نزنید و از میان آن ها عبور کنید. هرچه در مسیر بازی پیش بروید و موانع بیشتری را رد کنید،توپ شما نیز بزرگ تر می شود. این بازی جذاب گرافیک سه بعدی بسیار خوبی دارد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Color Bump 3D: ASMR ball game
بازی Color Bump 3D: ASMR ball game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *