خانه » بازی » آرکید » METEL HORROR ESCAPE – دانلود بازی‌ ترسناک فرار از خانه‌مِتِل + مود

METEL HORROR ESCAPE – دانلود بازی‌ ترسناک فرار از خانه‌مِتِل + مود

آپدیترایگان
METEL HORROR ESCAPE
  • آپدیت
  • نسخه 0.945
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 60% 60%

اسکرین شات ها

دانلود بازی METEL HORROR ESCAPE برای اندروید

METEL HORROR ESCAPE – فرار از خانه مِتِل! عنوان یک بازی بسیار جذاب و البته مهیج در ژانر ترسناک و هیجان انگیز از سوی استودیوی بازیسازی روسی Linked Squad برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما باید از یک فردی که شما را دزدیده است فرار کنید و خود را نجات دهید. این مسیر کمی دشوار است. شما باید به گونه فرار کنید که این فرد دیوانه و یا قاتل متوجه شما نشود. زیرا که اگر متوجه شود و بفهمد که شما قصد فرار دارید،ممکن است اتفاقات بدی رخ دهد. بازی به سبک اول شخص و حدودی پازلی است که می تواند بسیار جذاب وسرگرم کننده باشد. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

خط داستانی بازی به این صورت است که فردی دیوانه و یا می توان گفت یک قاتل زنجیره ای،شما را ربوده است. همانطور که در توضیحات گفتیم شما یک قربانی هستید. در ابتدا بازی به این صورت شروع می شود که از خواب بیدار می شوید و خود را در یک قفس میبینید. کم کم متوجه می شوید که توسط فردی روانی در اینجا زندانی هستید. باید بتوانید راهی برای نجات خود پیدا کنید. این فرد تقریبا یک بعد و شخصیت روانی دارد که افراد را می رباید و آن ها را در قفسی زندانی می کند و آن ها را شکنجه می دهد. شما در نبود او فرصتی دارید که بگردید و برای خود ابزاری پیدا کنید که بتواند به شما کمک کند از دست او فرار کنید.

در طول بازی شما به نقاط مختلفی از این خانه می روید و با پازل ها و معماهای زیادی روبه رو به رو می شوید. باید بتوانید ان ها را حل کنید تا یک سری از آیتم ها و یا راه فرار راپیدا کنید. پس این بازی جذاب را از دست ندهید و حتما بازی را دانلود کنید. اگر از علاقه مندان به بازیهای ترسناک هستید،ما به شما سری بازی های Ice Scream 1 را پیشنهاد می کنیم که یک بازی بسیار جذاب و البته ترسناک است. بازی دارای گرافیک سه بعدی و گیم پلی بسیار جذاب است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

METEL HORROR ESCAPE
بازی METEL HORROR ESCAPE توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *