خانه » بازی » آرکید » Run Sausage Run – دانلود بازی جالب بدو سوسیس بدو! اندروید + مود

Run Sausage Run – دانلود بازی جالب بدو سوسیس بدو! اندروید + مود

آپدیترایگان
Run Sausage Run!
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 33
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Run Sausage Run برای اندروید

Run Sausage Run – بدو سوسیس بدو! عنوان یک بازی بسیار جذاب و صدالبته دوست داشتنی از سوی استودیوی Crazy Labs by TabTale برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی سبکی طنزآمیز و جالبی دارد که بازیکنان را وادار به بازی می کند. بازی به این صورت است که همه قصد دارند سوسیس را بخورند و او را با چاقو نصف کنند. حال شما باید به سوسیس بازی ما کمک کنید تا بتواند فرار کند و خورده نشود. شما باید بتوانید سرعت العمل بالایی را داشته باشید،زیرا که زنده ماندن سوسیس بستگی به سرعت شما دارد. پس سرعت خود را بالا ببرید و سوسیس ها را فراری دهید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ابتدا می توانید سوسیس مورد علاقه خود را از بین سوسیس های دیگر انتخاب کنید. سوسیس های مختلفی از جمله سوسیس دودی، سوسیس بیکن، سوسیس شکلاتی، سوسیس لوله کش و سوسیس کابوی وجود دارد که می توانید از بین اینها سوسیس که می خواهید را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. در ادامه سوسیس شما باید سریع شروع کند به دوییدن تا خورده نشود. در این مسیری که شما فرار می کنید چیز های زیادی وجود دارد که ممکن است سرعت شما کم شود و امکان اینکه گیر بیافتید زیاد می شود. پس تلاش کنید که بدویید و حواستان جمع باشد که به موانع برخورد نکنید. در مسیر حرکت سکه هایی در دسترس شما وجود دارد را جمع اوری کنید. با کمک این سکه ها می توانید زره ها و دیگر آیتم های موردنیازتان را بخرید.

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند. عنوان دیگری از این ازیهایی که در این سبک هستند می توان به Sausage Wars.io، اشاره کرد. پس اگر به دنبال بازی هستید که سرگرم شوید و لحظات شادی را برای خود رقم بزنید این بازی را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Run Sausage Run!
بازی Run Sausage Run! توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *