خانه » بازی » آرکید » Sausage Wars.io – دانلود بازی آرکید رقابتی جنگ‌های‌سوسیسی + مود

Sausage Wars.io – دانلود بازی آرکید رقابتی جنگ‌های‌سوسیسی + مود

آپدیترایگان
Sausage Wars.io
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.8
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Sausage Wars.io برای اندروید

Sausage Wars.io – جنگ های سوسیسی!عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده از استودیوی Crazy Labs by TabTale برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید به شخصیت سوسیس کمک کنید تا با دیگر سوسیس ها بجنگد و آن ها را از بین ببرد. کنترل  سوسیس به دست شما است،شما باید سوسیس را هدایت کنید. سوسیس می توانید با کله خود به دیگر سوسیس ها ضربه بزند و آن ها را از میدان نبرد بیرون براند. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که از نام بازی مشخص است،در بازی جنگ های سوسیسی شما وارد نبرد بین سوسیس ها که حالا در شکل های متفاوتی هستند می شوید. باید با دیگر سوسیس ها بجنگید و برای بقای خودتان دیگر سوسیس ها را نابود کنید. در ابتدا برای شروع بازی باید بر روی صفحه ضربه بزنید و نگهدارید تا سوسیس خود را به میدان نبرد برساند. سوسیس را هدایت کنید تا در جهت های مختلف بتواند حرکت کند و با سرش به سوسیس و کالباس های دشمن ضربه بزند. در بازی موانعی وجود دارد مانند ابزارهای تیز، سینک ظرفشویی آشپزخانه و … که باید مواظب باشید با اینها برخورد نکنید و با استفاده از آن ها دیگر سوسیس ها را نابود کنید.

اگر از ارتفاع سقوط کنید،میمیرید و بازی از اول شروع می شود. بازیکنان می توانند یک سوسیسی که دوست دارند را انتخاب کنند. در این نبرد، سوسیسی که بتواند سوسیس های بیشتری را شکست دهد پیروز بازی است. یک سیستم امتیازدهی وجود دارد که در هر مسابقه ثبت می شود. اگر تعداد سوسیس های باقی در میدان نبرد زیاد باشد، نبرد پایان نمی یابد. این بازی جذاب را از دست ندهید قطعا می تواند شما را سرگرم کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Sausage Wars.io
بازی Sausage Wars.io توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *