خانه » بازی » آرکید » Stickman Pirates Fight .– بازی اکشن – مبارزه ای نبرد دزدان دریایی + مود

Stickman Pirates Fight .– بازی اکشن – مبارزه ای نبرد دزدان دریایی + مود

آپدیترایگان
Stickman Pirates Fight
  • آپدیت
  • نسخه 4.0
  • اندروید 8.0
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 71% 71%

اسکرین شات ها

Stickman Pirates FightStickman Pirates FightStickman Pirates FightStickman Pirates Fight

دانلود بازی Stickman Pirates Fight برای اندروید

Stickman Pirates Fight – نبرد دزدان دریایی!عنوان یک بازی بسیار جذاب و مبارزه ای از سوی استودیوی PhanGia برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی جذاب شما به یک دنیای فانتزی می روید که باید به عنوان یک قهرمان وارد میدان های جنگی شوید و با دیگر رقبا بر سر برتری رقابت کنید. شما در این بازی وارد ماجراجویی هایی جذاب و مبارزه ای می شوید. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

یک بازی اکشن تاکتیکی است که شما می توانید با هم تیمی‌ های خود متحد می‌شوید تا شما را به نقاط دور از اقیانوس وسیع که گنج‌ های تاریخی هنوز در آنجا وجود دارد، ببرد. شما باید با بدنام ترین دزدان دریایی مقابله کنید و آن ها را شکست دهید. هیولاهای خشن،غول های بزرگی و قوی که همه باید از آنها بترسند،اما شماباید شجاعت خود را حفظ کنید و با آن ها مقابله کنید. پس تمام تلاش خود را بکنید تا به یک قهرمان قدرتمند تبدیل شوید. پس حاضر شوید و برای قهرمانی استیکمن وارد بازی شوید و نشان دهید که قهرمان بازی چه کسی است.

تمام بخش های بازی به مبارزه و نبرد بین شخصیت های بازی خلاصه می شود. به همین دلیل بازی دارای خط داستانی خاصی نمی باشد و بر اساس مبارزه شما با دیگر شخصیت ها پیش می رود. این بازی صرفاً یک اثر اکشن و تفننی است . شما می توانید شخصیت های مختلفی که در این بازی هستند را انتخاب کنید و وارد مبارزات با رقبا شوید. هر شخصیت ویژگی ها و خصوصیت های مخصوص به خود را دارد. پس با توجه به ویژگی و مهارت هر شخصیت ان ها را انتخاب کنید. بازیهای زیادی در رابطه با استیکمن ها وجود دارد مانند،Stickman Shinobi Fighting ،StickmanNinja و… می باشد.

این بازی عنوانی سرگرم کننده و البته جذابب دارد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند. گرافیک بازی بسیار جذاب است و البته صدا گذاری و فضا بازی بسیار عالی می باشد. اگر به دنبال یک بازی استیکمن مبارزه ای هستید،این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Stickman Pirates Fight
بازی Stickman Pirates Fight توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *