خانه » بازی » اکشن » RS Boxing Champions – دانلود بازی مسابقات‌ بوکس‌ ربات‌ ها + مود

RS Boxing Champions – دانلود بازی مسابقات‌ بوکس‌ ربات‌ ها + مود

آپدیترایگان
Real Steel Boxing Champions
  • آپدیت
  • نسخه 56.56.162
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن RS Boxing Champions برای اندروید

Real Steel Boxing Champions _مسابقات بوکس ربات ها! عنوان یک بازی اکشن و هیجان انگیز از سوی استودیوی بازیسازی Reliance Big Entertainment برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید ربات جنگجو و مبارز خود را یک ماشین مبارز فولادی است انتخاب کنید. در ادامه با ربات مبارز خود وارد مسابقات بوکس ربات ها شوید و تلاش کنید تا مبارزات را ببرید. شما در 30 چالش مختلف و مبارزات جذاب می توانید شرکت کنید و لذت ببرید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما می توانید ربات مبارز خود را انتخاب کنید و شخصیت های زیادی وجود دارد که از بین آن ها می توانید انتخاب کنید. شخصیت ربات خود را که انتخاب کردید حال باید وارد رقابت های سخت و چالش فرسا شوید. در بازی بیش از ۹۰۰ قطعه فولادی و ۳۰ قطعه انحصاری وجود دارد که می تواند با آن ها سرهای فولادی قوی، دستانی درشت و قوی و پاهایی قدرتمند را برای ربات خود بسازید. انواع مهارت های رزمی متفاوتی را تمرین کنید تا بتوانید در این مبارزات پیروز شوید.یکی دیگر از بازیهایس که درسبک ربات است و می تواند بسایر سرگرم کننده باشد،بازی Heroes ofCyberSphere می باشد.

بعد از هر نبرد، آسیب های به بدنه روباتتان وارد می شود. باید با هزینه و پول هایی که دارید، آن ها را درست کنید و برای مبارزه بعدی حاضر و قوی شوید. اگر بتوانید در صورت جمع آوری امتیاز به اندازه می توانید به فروشگاه بروید و برای ربات خود خرید کنید. شما با صدها ربات قدرتمند و حرفه ای وارد مبارزات بوکس می شوید و که همه آن ها به نوبه خود بسیار هیجان انگیز است. انواع ربات های مختلف وجود دارد که می توانید آن ها را انتخاب و آنلاک کنید. حتی شما امکان این را دارید که ربات خود را بسازید آن را شخصی سازی کنید وبا استفاده از ایتم های مختلف آن را به بهترین شکل ممکن بسازید. بازی دارای صداگذاری بسیار عالی و همچنین گرافیکی بسیار بالا و جذابی است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Real Steel Boxing Champions
بازی Real Steel Boxing Champions توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *