خانه » بازی » اکشن » دانلود Leap Day – بازی اکشن سرگرم کننده “روز پرش” اندروید + مود

دانلود Leap Day – بازی اکشن سرگرم کننده “روز پرش” اندروید + مود

آپدیترایگان
Leap Day
  • آپدیت
  • نسخه 1.120.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Leap Day برای اندروید

Leap Day – روز پرش! عنوان یک بازی اکشن بسیار جذاب و سرگرم کننده از سوی استودیوی بازیسازی Nitrome برای سیستم عامل اندروید میباشد. این بازی جذاب در دسته بازیهای دویدنی می باشد که شما در نقش یک شخصیت قرار می گیرید و باید از پایین صفحه به بالا صفحه بروید و برای خود امتیاز جمع آوری کنید. در طول مسیری که شما می دویید موانعی قرار دارد که نباید به آنها برخورد کنید زیرا با برخورد به موانع سرعت شما کم میشود. پس تلاش کنید تا بتوانید از این موانع عبور کنید و به آنها برخورد نکنید. در بازی آیتم هایی وجود دارد که به شما در این مسیر کمک می کند. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

یکی از نکات بازی این است که اگر به اینترنت دسترسی دارید می توانید مراحل جدیدی را در بازی باز کنید و در مکان های مختلف به بازی بپردازید. درطول این مسیر در هر مکان تله و موانعی وجود دارد که می تواند مانع شما در بازی باشد. بازی گیم پلی بسیار جذاب دارد و گرافیک بازی هم بسیار عالی است. همه چیز به خوبی در کنار هم قرار دارند تا شما یک بازی عالی را تحربه کنید. کاراکتر های مختلفی در بازی وجود داردکه می توانید با آن ها دربازی حضور پیدا کنید. یکی دیگر از بازیهای دویدنی که به شما پیشنهاد می کنیم بازی می باشد.

بازی دارای یک گرافیک بسیار جذاب رنگارنگ است که یک فضای جذابی را به وجود می آورد. این بازی شما را یاد بازی های قدیمی می اندازد و بسیارجذاب است. یک بازی کم حجم و ساده بسیار مناسب که می تواند به شما برای گذران اوقات فراغتت کمک کند که بتوانید خود را سرگرم کنید. این بازی جذاب را از دست ندهید و نسخه اصلی بازی را اکنون می توانید از فراروید دانلود کنید.

Leap Day
بازی Leap Day توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *