خانه » بازی » اکشن » Crisis Action – بازی اکشن-تفنگی چندنفره آنلاین شرایط بحرانی اندروید!

Crisis Action – بازی اکشن-تفنگی چندنفره آنلاین شرایط بحرانی اندروید!

آپدیترایگان
Crisis Action: 7th Anniversary
  • آپدیت
  • نسخه 4.5.6
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Crisis Action: 7th AnniversaryCrisis Action: 7th AnniversaryCrisis Action: 7th AnniversaryCrisis Action: 7th Anniversary

دانلود بازی اکشن Crisis Action برای اندروید

Crisis Action – شرایط بحرانی!عنوان یک بازی اکشن بسیار هیجان انگیز از سوی استودیوی hero games برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی به صورت اشکن تیراندازی و سوم شخص است. شما می می توانید به صورت تک نفره و یا چند نفره در حالت مولتی پلیر به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید و آن ها را شکست دهید. بازیکنان واقعی را در قالب تیم های مختلف در مقابل یک دیگر قرار دهید تا با اثبات مهارت های خود باعث پیروزی تیمشان شوند. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دارای حالت های مختلفی است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. یکی از حالت های بازی که تکنفره است و در حالت تک نفره می توانید با  سلاح های مختلفی که در دست دارید به جنگ با دشمنان بروید و ماموریت های مختلفی را پشت سر بگذارید. حالت بعدی که حالت چند نفره است، در حالت چند نفره مولتی پلیر با هشت نفر از دوستان خود در هرکجای دنیا از سراسر جهان به نبردهای آنلاین بپردازید. قطعا این حالت چند نفره بسیار جذاب خواهد بود. از ویزگی های حالت چند نفره این است که شما می توانید به چهار حالت 1v1, 2v2, 3v3 and 4v4 مشغول بازی شوید. یکی دیگر از بازیهای تیراندازی آنلاینی که پیشنهاد می شود،Kill Shot Bravo است که حتما بازی را دریافت کنید.

حواستان باشد که در این بازی حریف های شما بازیکنان انلاین از سراسر جهان هستند. این حریف ها واقعی اند و شما باید برای پیروزی در بازی همه ان ها را بکشید و بر میدان نبرد تسلط کاملی داشته باشید. اگر از علاقه مندان به بازی های تیراندازی و اکشن آنلاین و چند نفره هستید این بازی جذاب را از دست ندهید. در این بازی به همراه گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز، طراحی خوب و کنترلرهای لمسی عالی بدون شک می تواند یک بازی بسیار عالی برایتان باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Crisis Action: 7th Anniversary
بازی Crisis Action: 7th Anniversary توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *