خانه » بازی » دانلود Kill Shot Bravo – بازی اکشن-اسنایپری شلیک مرگبار اندروید

دانلود Kill Shot Bravo – بازی اکشن-اسنایپری شلیک مرگبار اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Kill Shot Bravo: 3D Sniper FPS
  • آپدیت
  • نسخه 11.6
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Kill Shot Bravo برای اندروید

Kill Shot Bravo _ اسنایپری شلیک مرگبار! عنوان یک بازی تفنگی بسیار جذاب و اعتیاد آور از استودیوی Hothead Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بازی بسیار جذاب در نقش یکی از سربازهای نیروی ویژه هستید. حال شما باید با امکانات و سلاح هایی که در اختیار  دارید، ماموریت های خود را تکمیل کنید و با دشمنان مبارزه کنید. ماموریت های جذابی در انتظار شما است،پس با تلاش و مهارت خود وارد عملیات ها و ماموریت ها شوید و با دشمنان بجنگید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی شامل بیش از 200 ماموریت چالش برانگیز و مختلف است که موجب تنوع و سرگرمی برای شما در بازی می شود. علاوه بر آن ماموریت های شما در مکان های متنوعی مانند جنگل،دریا و… است. شما برای اینکه بتوانید از پس ماموریت های خود بر بیایید، وسایل نقلیه و سلاح های مختلفی در اختیار دارید که می توانید از آن ها استفاده کنید. در بازی و ماموریت ها شما با دشمنان زیادی روبه رو می شوید که،توانایی ها و قدرت های مختلف و منحصر به فرد خود را دارند. اگر به دنبال بازی های اسنایپری و تیراندازی هستید،ما به شما عناوینی مانند Modern Strike Online _1، WarStrike ،Cover Fire راهم معرفی می کنیم.

بازی در حالت چند نفره PVP و تست مهارت های تیراندازی می باشد. همچنین حالت آنلاین بازی که شما می توانید با افراد در هرکجای دنیا بازی کنید و اتحادی تشکیل دهید. شما امکان ایجاد اتحاد با دوستان و کاربران جهانی برای اقزایش صدبرابری هیجان دارید. همچنین می توانید آواتار ها و شخصیت های بازی را سفارش سازی کنید. اگر از علاقه مندان به بازیهای اسنایپری هستید، بدون شک این بازی با گرافیک خیره کننده و صداگذاری عالی عای که دارد گزینه بسیار عالی می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.
Kill Shot Bravo: 3D Sniper FPS
بازی Kill Shot Bravo: 3D Sniper FPS توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *