خانه » بازی » معمولی » A 2 Minutes in Space – بازی تفننی به‌مدت 2 دقیقه در فضا اندروید + مود

A 2 Minutes in Space – بازی تفننی به‌مدت 2 دقیقه در فضا اندروید + مود

آپدیترایگان
2 Minutes in Space: Missiles!
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

دانلود بازی A 2 Minutes in Space برای اندروید

A 2 Minutes in Space – به مدت ۲ دقیقه در فضا!عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازیهای تفننی از سوی استودیوی بازیسازی Rarepixels برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی در فضا است و در سبک بازیهای بقایی می باشد. گیم پلی بازی دارای مکانیزم های پیچیده ای نیست و بسیار ساده و روان است. بازی به صورت مرحله ای برگذار می شود که شما در هر مرحله یک سفینه فضایی را در اختیار دارید. حال این سفینه فضایی توسط موشک های دشمن که نامرئی هستند تهدید می شود. حال وظیفه اصلی شما این است که بتوانید به سمت موشک دشمنان شلیک کنید و ان ها را نابود کنید. تا جایی که می توانید حواستان به سفینه خودتان باشد که با موشک های دشمنان منفجر نشود. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

سفینه فضایی کهکشانی خود را به پرواز دربیاورید و از تمام حملات موشک ها دور شوید و سعی کنید در امان بمانید. از برخورد با سیارک ها، میدان های گرانشی، موشک ها جاخالی دهید و به عقب شلیک کنید. سعی کنید که بتوانید حداقل 2 دقیقه در فضا زنده بمانید. در ابتدا سفینه فضایی شما قابلیت شلیک و حمله به موشک های دشمن را ندارد و فقط می توانید با آن مانور بدهید و در فضا حرکت کنید. اما با پیشروی شما در بازی وقتی که امتیاز به دست می آورید و ان ها را جمع آوری می کنید،می توانید این قابلیت شلیک را به سفینه خود اضافه کنید.

شاید با خودتان فکر کنید دو دقیقه بقا در فضا بسیار راحت باشد اما اینطور نیست. با چالش ها و موانع زیادی که در بازی وجود دارد،اینکار برایتان دشوار خواهد بود. اگر علاقه دارید به این سبک از بازیها که در فضا و در رابطه با سفینه فضایی و… هستند،این بازی را از دست ندهید. یکی دیگر از بازیهایی که در همین سبک فضا و… می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم،بازی Space Frontier 2 می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنبد.

2 Minutes in Space: Missiles!
بازی 2 Minutes in Space: Missiles! توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *