خانه » بازی » معمولی » Cartoon Crush – بازی تفننی – تطبیق‌ ساز «کارتون‌ کراش» اندروید + مود

Cartoon Crush – بازی تفننی – تطبیق‌ ساز «کارتون‌ کراش» اندروید + مود

آپدیترایگان
Cartoon Crush Toon Royal Match
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Cartoon Crush پازلی برای اندروید

Cartoon Crush _کارتون کراش! عنوان یک بازی پازلی و تفننی بسیار جذاب از سوی استودیوی بازی سازی Zenith Game برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در سبک بازی های تطبیق سازی است که شما در بازی به صورت مرحله ای امتیاز کسب می کنید. در هر مرحله شما باید تمام تلاشتان را بکنید با ضربه بر روی کلاستر بلوک ها در یک رنگ، تعداد مشخصی از بلوک های رنگی را حذف کنید تا بتوانید مرحله را بگذرانید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی گیم پلی اعتیاد آور دارد که شما را مجذوب خود می کند. وقتی که بلوک های همرنگ را در کنار هم قرار دادید امتیار دریافت می کنید و سپس به مرحله بعدی راه می یابید. پس از نابودی هر بلوک بلوک های جدید از بالا به پایین می آیند و جای بلوک های قبلی را پر می کنند. کار شما این است که تلاش کنید تا بتوانید درکمترین تعداد حرکات ممکن کلاستر بلوک های رنگی را حذف کنید. به اهداف بازی برسید، بیشترین امتیاز را هم در هر مرحله دریافت کنید. Jelly Juice عنوان یک بازی پازلی بسیار جذاب است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما بازی را امتحان کنید.

در هر مرحله از بازی وقتی که ۲ بلوک رنگ هم را حذف کنید به بوستر می رسید. بوستر یک حالت کمکی است که، باعث می شود بتوانید راحت تر این بلوک های رنگی را حذف کنید. بوسترها در بازی هملت بمب و موشک و… هستند که باعث انفجار بلوک ها می شود. موشک ها قابلیت این را دارند که می توانند بلوکها را در ردیف های افقی و عمودی حذف کنند. ستاره ها هم می توانند بلوک های یک رنگ مشخص را حذف کنند. بمب ها هم می توانند در یک شعاع مشخص بلوک های رنگی را حذف کنند. شما می توانید ۲ موشک را با هم ترکیب کنید و بلوک ها را در دو محور عمودی و افقی حذف کنید. این بازی جذاب را اکنون می توانید از فراروید دریافت کنید.

Cartoon Crush Toon Royal Match
بازی Cartoon Crush Toon Royal Match توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *