خانه » بازی » معمولی » Zombie Evolution – بازی تفننی-کلیکی “تکامل زامبی‌ها” اندروید + مود

Zombie Evolution – بازی تفننی-کلیکی “تکامل زامبی‌ها” اندروید + مود

آپدیترایگان
Zombie Evolution: Idle Game
  • آپدیت
  • نسخه 1.0.36
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Zombie Evolution: Idle GameZombie Evolution: Idle GameZombie Evolution: Idle GameZombie Evolution: Idle Game

دانلود بازی Zombie Evolution برای اندروید

Zombie Evolution – تکامل زامبی!عنوان یک بازی بسیار جذاب زامبی گونه در دسته بازیهای تفننی از سوی استودیو بازی سازی Tapps Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید زامبی های موجود در بازی را با یکدیگر ترکیب کنید و یک زامبی جدید را بسازید. این بازی یک نوع بازی ترکیبی و ادغام کنندگی است. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما باید آنقدر زامبی های متنوع را با هم ترکیب کنید که تکامل پیدا کنند و قوی تر شوند و یک گونه ای جدید به وجود بیاید. زامبی ها در ابتدا از طریق جعبه های دلیوری از آسمان روی زمین می افتند و شما می توانید با شکست جعبه ها باید آنها را آزاد کنید. حال این زامبی ها تخم گذار هستند و وقتی که آنها را آزاد شوند تخم گذاری را شروع می کنند. هر زمانی که یک زامبی تخم می گذارد، شما یک امتیازاتی را دریافت می کنید. وقتی که شما بتوانید دو تخم زامبی یک شکل را باهم ترکیب کنید،یک زامبی تکامل یافته تر به وجود می آید. در این صورت تخم های گران تری می گذارند و باعث می شود درآمد شما افزایش پیدا کند.

یکی دیگر از بازیهایی که در رابطه با زامبی های می باشد، Zombie Catchers است که بسیار جذاب است. اگر علاقه به تولید زامبی های عجیب و غریب دارید،این بازی دقیقا برای شما است. کافی است که شما فقط زامبی های مختلف را با انگشت بگیرید و به سمت هم بکشید تا با هم ترکیب شوند و یک گونه ای جدید از زامبی ها بوجود بیاید. کنترل بازی بسیار راحت و البته لذت بخش است. صداگذاری و گرافیک بازی بسیار عالی هستند که دیگر هیج جای درنگ برای دانلود بازی نیست. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Zombie Evolution: Idle Game
بازی Zombie Evolution: Idle Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *