خانه » بازی » معمولی » Journey Decor – بازی ماجراجویـانه «طراحی دکوراسیون» اندروید + مود

Journey Decor – بازی ماجراجویـانه «طراحی دکوراسیون» اندروید + مود

آپدیترایگان
Journey Decor
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Journey DecorJourney DecorJourney DecorJourney Decor

دانلود بازی Journey Decor برای اندروید

Journey Decor – ماجر عناجویی طراحی دکوراسیون!عنوان یک بازی بسیار جذاب دردسته بازیهای تفننی از سوی استودیوی هنگ کنگی ZYMOBILE LIMITED برای سیستم عامل اندروید می باشد. یکی دیگر از بازیهای این استودیوی که در همین سبک می باشد،بازیSpace Decor : Island است.1471 با شرکت های طراحی بزرگ و مشتریان شروع بکار کند. شما در نقش همین دختر هستید و باید به سراسر جهان از پاریس تا توکیو، از نیویورک تا لندن و … سفر کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما در نقش این دختر جوان طراح دکوراسیون باید به جاهای زیادی سفر کنید و طراحی های زیادی را ببینید تا در کار خود بهترین باشید. قطعا دیدن نمونه کارهای زیاد می تواند به شما کمک کند تا سبک خود را پیدا کنید. حال شما باید در سفرهای خود به لوکیشن های مختلفی بروید و با طراحی بقیه جاها اشنا شوید. تلاش کنید تا با طراحی های منحصر بفرد خود به بهترین طراح دکوراسیون تبدیل شوید. در این بازی شما با دو بخش اصلی سر و کار دارید که هر کدام جذابیت خود را دارند. بخش اول بازی انجام پازل های جورچین 3 تایی یعنی Match-3 Puzzle می باشد. حال در این بخش شما باید اشیا و ایتم هایی که مانند هم هستند از لحاظ رنگی و شکلی و… را در کنارهم قراردهید. در این صورت هم به کسب امتیاز بپردازید.

شما باید این اشیا را به صورت عمودی یا افقی کنار هم قرار دهید. حداقل تعدادی که لازم است ایتم ها  را در کنار هم قرار دهید، 3 عدد آیتم یکسان است. شما با حل جورچین ها امتیاز کسب می کنید و هرچه بیشتر بتوانید این ایتم ها را کنارهم قرار دهید،امتیاز بیشتری به دست می آورید. با این امتیاز هایی که به دست می آورید می توانید صرف خرید لوازم طراحی مثل مبلمان، میز و صندلی، لوازم تزئینی، لوستر و … کنید. بازی دارایگیم پلی سرگرم کننده و فکری است که می تواند شما را سرگرم کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Journey Decor
بازی Journey Decor توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *