خانه » بازی » معمولی » Farm Heroes Super Saga – بازی پازلی حماسه سوپر قهرمانان مزرعه!

Farm Heroes Super Saga – بازی پازلی حماسه سوپر قهرمانان مزرعه!

آپدیترایگان
Farm Heroes Super Saga
  • آپدیت
  • نسخه 1.94.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Farm Heroes Super Saga برای اندروید

Farm Heroes Super Saga – حماسه سوپر قهرمانان مزرعه! عنوان یک بازی جذاب سرگرم کننده در رابطه با مزرعه داری از سوی استودیوی مطرح King برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی هم تقریبا در سبک بازی های پازلی و جورچین است که شما باید آیتم و اشکال مانند هم را در یک‌ ردیف و در کنارهم قرار دهید که حذف شوند. میوه های متنوع و رنگارنگی در بازی وجود دارد که شما باید آن هایی که شبیه بهم هستند را در کنارهم قراردهید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دارای مراحل متفاوتی است که همه به طور جورچین و حل کردنی هستند. همانطور که گفتیم می بایست حداقل سه یا بیشتر آیتم یکسان را کنارهم قرار دهید. آن ها را از بین ببرید و مراحل را یکی یکی عبور کنید. همینطور مراحل سخت تر و سخت می شوند و شما به چالش کشیده می شوید. این بازی کاملا روان و ساده است که شما به راحتی به ان مسلط می شوید و می توانید لحظات خوبی را بگذرانید و پازل های مختلفی را حل کنید. یکی دیگر از بازیهای پازلی و جورچینی که پیشنهاد می شود،بازی Juice Jam می باشد.

بازی دارای بیش از 100 سطح جدید جذاب و هیجان انگیز است که شما را به چالش می کشد که از انها عبور کنید. بازی دارای دو حالا Farmtastic و cropsies می باشد که هرکدام جذابیت خودش را دارد. همچنین دارای موسیقی و صداگذاری فوق العاده جذابی می باشد که شما را جذب این صدا  و فضای بازی می کند علاوه بر آن گرافیک اچ دی با طراحی منحصر به فرد آن جذابیت بازی رو دوچندان کرده است. سبک بازی بسیار ساده وسرگرم کننده است و یک فضای شاد و جذابی را دارد. بازی با طراحی که دارد برای بزرگسالان و هم برای کودکان بسیار مناسب است. اکنون می توانید بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه : نسخه های جدید بازی هک نمی شود ؛ در صورت هک مود به جعبه دانلود اضافه می شود.

Farm Heroes Super Saga
بازی Farm Heroes Super Saga توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *