خانه » بازی » معمولی » Idle Egypt Tycoon – بازی تفننی “سرمایه‌دار مصر باستان” اندروید + مود

Idle Egypt Tycoon – بازی تفننی “سرمایه‌دار مصر باستان” اندروید + مود

آپدیترایگان
Idle Egypt Tycoon: Empire Game
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Idle Egypt Tycoon برای اندروید

Idle Egypt Tycoon – سرمایه دار مصر باستان!عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده استودیو بازی سازی Neon Play برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در دسته بازیهای تفننی می باشد. شما به عنوان یک سرمایه دار در مصر باستان نقش آفرینی می کنید. شما باید برده های مصری را به خدمت خود بگیرید و آن ها را کنترل کنید و به بزرگترین سرمایه دار مصر تبدیل شوید. حال برای اینکه به بزرگترین سرمایه دار مصر تبدیل شوید،باید برده ها را که با قایق هایی از رود نیل به سرزمین شما می ایند در سرزمینی که در اختیار دارید،مشغول به کارشان کنید. امتیاز  بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

وقتی که بازی شروع می شود جمعیت برده ها محدود هستند و کار خاصی را نمی توانید انجام دهید. اما وقتی که شما در بازی پیشروی می کنید امتیاز و پول هایی به دست می آورید. می توانید با پول ها برده های بیشتری را به خدمت بگیرید و در مکان های مختلف مشغول به کارشان کنید. شما می توانید آنها را ارتقاء هم بدهید. شما در کل هدایت کارگران را در قسمت های مختلف را باید انجام دهید تا بتوانید امپراطوری بزرگ  خود را بنیان کنید. در ابتدا برای ساخت امپراطوریتان زیر ساخت های خود را مشخصی کنید. شما می توانید نظارت مستقیم بر روی کار ها داشته باشید ، کارگر اضافه کنید ، اخراج کنید و هر کاری که یک کارفرما می تواند انجام دهد.

بازی های زیادی در فراروید وجود دارد که در سبک سرمایه داری است مانند بازی Idle Mental Hospital Tycoon و Idle Miner Tycoon: Gold & Cash می باشد. از لحاظ صداگذاری بازی،صداگذاری های خاصی روی بازی وجود ندارد و یک موسیقی معمولی بر روی بازی است. بازی شامل گرافیکی ساده در عین حال جذاب به همراه گیم پلی ای روان و ساده می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند. از لحاظ ظاهری،فضای گرافیکی بازی عالی است و طراحی هنری بسیار جذابی دارد.

Idle Egypt Tycoon: Empire Game
بازی Idle Egypt Tycoon: Empire Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *