خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Idle Miner Tycoon: Gold & Cash مود اندروید

دانلود بازی Idle Miner Tycoon: Gold & Cash مود اندروید

آپدیترایگان
Idle Miner Tycoon: Gold & Cash
  • رای: 11
  • نظر: 1
محبوبیت 72% 72%

اسکرین شات ها

 دانلود بازی شبیه ساز Idle Miner Tycoon: Gold & Cash در فراروید!

موضوع بازی:

بازی اندروید Idle Miner Tycoon: Gold & Cash یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک برداشت از معدن می‌باشد. این بازی از از استودیوی بازی سازی Fluffy Fairy Games می باشد. در این بازی اندرویدی معدن خود را مدیریت کنید و از آن سود به دست آورید. معدن را منفجر کنید و دیوارهای آن را حفاری کنید و فلزات با ارزش از معدن به دست آورید و سطح مالی خود را افزایش دهید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در Idle Miner Tycoon: Gold & Cash شما باید معدن خود را مدیریت کنید و از آن سود به دست آورید. با پیدا کردن فلزات با ارزش پول نقد به دست آورید و برای به دست آوردن پول بیشتر تلاش کنید. ‏شما وظیفه دارید برای افزایش درآمد معدن و افزایش انگیزه کارگران معدن یک مدیر لایق استخدام کنید. 10 معدن مختلف را مدیریت کنید و از آنها زغال سنگ، طلا، سنگ، یاقوت، کریستال و… به دست آورید. گرافیک این بازی اندرویدی با کیفیت بسیار خوبی است. بازی در فضاهای متنوع معدن، یک بازی جذاب و بی‌نظیر سرگرم کننده را به ارمغان اورده است.

بازیکن شخصیتی را دنبال می کند که به عنوان معدنچی کار می کند. وقتی در یک معدن را منفجر می کند، متوجه می شود که در داخل آن جواهرات طلا و نقره مختلف وجود دارد. بنابراین شما به او و استحکاماتش ملحق خواهید شد. زیرا آنها روند کاوش و جمع آوری منابع را برای کسب درآمد زیادی در طول زمان آغاز می کنند. این بازی گیم پلی بیکار را برای بازیکنان ارائه می دهد.

از ویژگی های بازیIdle Miner Tycoon: Gold & Cash عبارت است از: بازی سرگرم کننده در سبک برداشت از معدن، مدیریت معدن و به دست آوردن سود از آن، منفجر کردن معدن وحفاری کردن دیوارهای آن به دست آوردن فلزات با ارزش از معدن، افزایش سطح اقتصادی با به دست آوردن پول، است،خدام مدیر برای افزایش درآمد معدن، مدیریت ۱۰ معدن مختلف، استخراج زغال سنگ، طلا، سنگ، یاقوت، کریستال و…

جمع بندی:

یک بازی جذاب و دوس داشتتنی شبیه ساز است. اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی ها هستید! بازی شبیه سازی معدن را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Idle Miner Tycoon: Gold & Cash
بازی Idle Miner Tycoon: Gold & Cash توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات