خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود i Peel Good – بازی شبیه سازی پوست کندن میوه ها اندروید + مود

دانلود i Peel Good – بازی شبیه سازی پوست کندن میوه ها اندروید + مود

آپدیترایگان
i Peel Good
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازیi Peel Good برای اندروید

i Peel Good – شبیه ساز پوست کندن میوه ها!عنوان یک بازی سرگرم کننده باحال در دسته بازیها شبیه ساز تفننی از سوی استودیوی  Lion Studios برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی به این صورت است که، میوه های مختلفی وجود دارد که این میوه ها به صورت معلق و360 درجه نمایش داده می شوند. شما می توانید میوه ها را بچرخانید و بخش های مختلف آن ها را ببینید و پوست بکنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی به دور از استرس و چالش است و مراحل هیجان انگیز است. صرفا یک بازی جذاب و سرگرم کننده است که به شما آرامشی القا می کند. به همین دلیل است که بازی بسیار روان و ساده است. وقتی که بازی شروع می شود،به محض شروع بازی، میوه ها به صورت خودکار شروع به چرخش 360 درجه پشت سر هم می کنند. شما باید با انگشت خود میوه را نکه دارید و با ابزار تیزی که برای پوست گیری میوه ها وجود دارد  میوه ها را پوست بگیرید. Fruit Ninja عنوان یک بازی دیگر در رابطه با میوه ها است که محبوب بین گیمرها می باشد.

در این بازی میوه هایی که می توانید پوست آن ها را بکنید،میوه هایی مثل سیب، گلابی، هلو، آناناس، خیار، پرتقال، سیب زمینی و گوجه،هویج… هستند. گیم پلی و گرافیک بازی در عین سادگی بسیار عالی و جذاب است که حس خوبی را به شما منتقل می کند. پوست گیری میوه ها به بهترینشکل ممکن میباشد و همه چیز واقع گرایانه در این بازی باعث می باشد. در این بازی تکنولوژی موسیقی درمانی و فناوری ASMR برای آرامش بخش تری بیشتربازی این بازی وجود دارد که بسیار عالی است. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی سرگرم کننده را از فراروید دانلود کنید.

i Peel Good
بازی i Peel Good توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *