خانه » بازی » شبیه سازی » Idle Streamer – بازی شبیه‌سازی استریمر: گیمر سرمایه‌دار اندروید + مود

Idle Streamer – بازی شبیه‌سازی استریمر: گیمر سرمایه‌دار اندروید + مود

آپدیترایگان
Idle Streamer - Tuber game
  • رای: 12
  • نظر: 0
محبوبیت 91% 91%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Idle Streamer: Tuber Simulator برای اندروید

Idle Streamer: Tuber Simulator_استریمر:گیمر سرمایه دار! عنوان یک بازی شبیه ساز بسیار جذاب از استودیو بازی سازی WAZZAPPS برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما در نقش یک استریمر حرفه ای و هستید که یکی از رویاهایتان این است که به یک گیمر پولدار و سرمایه دار تبدیل شوید. حال برای اینکه بتوانید موفق شوید باید تلاش کنید تا فالوئر یا همان دنبال کننده های زیادی را به دست بیاورید. این کمک می کند که شما معروف شوید و بتوانید تولید محتوا کنید و کسب درآمد کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

مکانیزم و گیم پلی بازی بسیار ساده می باشد و نیازمند سختی و چالش زیادی نیستند. به همین دلیل هم این بازی برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک بازی ساده و به دور از استرس هستند که می خواهند اوقات فراغت شان را با یک بازی تفننی و بدون استرس پر کنند عالی است. به محض اینکه بازی شروع می شود،کم کم باید محتوا تولید کنید و پول به دست بیاورید. در ابتدا استودیو استریمینگ کوچک است و تجهیزات زیادی ندارد. اما بعد ها می توانید با پیشروی در بازی انواع و اقسام تجهیزات مثل صندلی، کامپیوتر، کیبورد و.. را برای خود خریداری کنید و محتوا بهتری را ارائه کنید.PewDiePie’s Tuber Simulator عنوان یک بازی بسیار جذاب در همین سبک تولید محتوا و معروفیت است که بسیار سرگرم کننده و جذاب است.

در ابتدا بازی شما باید به مانند هر ایدل و یا شخص معروفی به تولید محتوا بپردازید. باید تلاش کنید تا تولید محتوایی مناسب ارائه کنید،مثل هر آیدلی دیگر باید یک محتوایی بسازید که افراد شما را دنبال کنند. شما هم می توانید روی صفحه نمایش تان دائماً ضربه بزنید تا میزان پول های دریافتی را بیشتر کنید. از پول هایتان در مسیر استودیو استریمینگ سرمایه گذاری کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Idle Streamer - Tuber game
بازی Idle Streamer - Tuber game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *