خانه » بازی » شبیه سازی » Steel Mill Manager – شبیه سازی «تاجر کارخانه فولاد» اندروید + مود

Steel Mill Manager – شبیه سازی «تاجر کارخانه فولاد» اندروید + مود

آپدیترایگان
Steel Mill Manager-Idle Tycoon
  • رای: 8
  • نظر: 1
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

Steel Mill Manager-Idle TycoonSteel Mill Manager-Idle TycoonSteel Mill Manager-Idle TycoonSteel Mill Manager-Idle Tycoon

دانلود بازی Steel Mill Manager – Tycoon Game برای اندروید

Steel Mill Manager – Tycoon Game – شبیه ساز تاجر کارخانه فولاد!عنوان یک بازی جذاب شبیه ساز دردسته بازیهای مدیریتی از سوی استودیوی  Warrior Game هنگ کنگی برای سیستم عامل اندروید می باشد. در بازی شما به عنوان یک سرمایه دار هستید که یک کارخانه ای را راه می اندازید و روی آن سرمایه گذاری می کنید. این کارخانه،کارخانه فولاد است که مدیریتی بسیار سخت و دشواری دارد که باید بتوانید کارخانه را مدیریت کنید و آن را به خوبی ارتقا دهید. شما به عنوان یک مدیر باید بتوانید به درستی این کارخانه را مدیریت کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.0از 5.0 امتیاز می باشد.

کار شما به عنوان یک مدیر این است که باید بدانید که کارخانه شامل بخش های زیادی است که باید بتوانید بر همه بخش ها مسلط باشید و آن را هدایت کنید. این کارخانه و نیروها و بخش های مختلف آن بسیار زیاد هستند و نیاز به یک مدیریت درستی دارند. شما به عنوان صاحب کارخانه فولاد باید محصولات مرتبط با فولاد را بیشتر و پیشرفته تر‌ بسازید.‌ خطوط تولید فولاد خود را بسازید و گسترش دهید همیشه استعدادهای خود وکارمندان تان را به بهترین نحو بکار بگیرید و به آن ها آموزش دهید. شما باید به مانند یک کارافرین عمل کنید و به بقیه کار را اموزش دهید. یکی دیگر از بازیهای سرمایه داری که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد،بازی Idle Theme Park Tycoon می باشد.

باید برای کارخانه خود زیربخشهای جدیدی به وجود بیاورید و دپارتمان های مختلفی را به خدمت بگیرید و پرسنل این کارخانه را گسترش دهید. شما باید با راه اندازی سیستم هایمتنوع، خطوط تولید فولاد را تقویت کنید و تولید خود را افزایش دهید. برای ارتقا کارخانه و بهروری بیشتر باید متخصصینی را استخدام کنید. با ارتقاءقسمت های گوناگون می توانید بهره وری بیشتری را از آن خود کنید. در نتیجه هم درآمد بیشتری هم به دست آورید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Steel Mill Manager-Idle Tycoon
بازی Steel Mill Manager-Idle Tycoon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات