خانه » بازی » شبیه سازی » Idle Theme Park – بازی شبیه ساز “مدیریت شهر بازی” اندروید + مود

Idle Theme Park – بازی شبیه ساز “مدیریت شهر بازی” اندروید + مود

آپدیترایگان
Idle Theme Park Tycoon
  • آپدیت
  • نسخه 2.9.1
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی مدیریتی Idle Theme Park Tycoon در فراروید!

Idle Theme Park Tycoon یک بازی جذاب شبیه ساز از Codigames  برای اندرویدی ها می باشد. در این بازی شما قصد دارید که با افتتاح یک شهربازی تبدیل به میلیاردر شوید. برای اینکار شما ابتدا باید از یک شهربازی کوچک شروع کنید و کم و کم شهربازی خود را مجهز کنید. باید برنامه ریزی صحیحی را داشته باشید و برای این مسیر بسیار تلاش کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.
در بازی Idle Theme Park Tycoon شما مدیریت یک شهربازی را بر عهده دارید. شما در ابتدا مدیریت یک شهربازی را بر عهده دارید. اما با پیشروی در بازی و مجهز کردن این شهربازی می توانید ان را تبدیل به بزرگترین شهربازی کنید و کسب درامد کنید. برای شهربازی خود جایی برای محیط غذاخوری، غرفه بلیط را بسازید. پارک تفریحی‌ خود را گسترش دهید و از امکانات به خوبی استفاده کنید. برای پارک خود انواع متفاوتی از به روزترین وسایل شهربازی تهیه کنید. پارک‌تان را با دوچرخه‌ها و سواری‌های جدید بهتر کنید. برای حفظ امنیت و نظم در شهربازی خود در پارک‌های تفریحی‌تان نگهبانان امنیتی استخدام کنید. این کار باعث می شودتا افراد احساس امنیت کنند و به راحتی بچه های خود را به تفریگاه شما بیاورند.
باید تلاش کنید تبدیل به یک سرمایه‌دار بزرگ و معروف در این تجارت شوید. کارمندان بیشتری را استخدام کنید تا مجموعه شما بهتر باشد. با ساخت انواع امکانات و وسایل تفریحی و سواری شگفت انگیز مانند کشتی، ترن هوایی، سورتمه، سرسره های ابی و… پارک خود را گسترش دهید. همچنین امکانات پارکینگ را برای افزایش دهید تا تعداد مشتریان گسترش پیدا کند. اگر بازی های مدیریتی را دوست دارید و دلتان می خواهد که مدیریت یک شهربازی را بر عهده داشته باشید، بازی Idle Theme Park Tycoon را از فراروید دریافت کنید.
Idle Theme Park Tycoon
بازی Idle Theme Park Tycoon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *