خانه » بازی » شبیه سازی » Tap Tap Dig – دانلود بازی کلیکی-آفلاین شبیه‌سازی‌معدن اندروید + مود

Tap Tap Dig – دانلود بازی کلیکی-آفلاین شبیه‌سازی‌معدن اندروید + مود

آپدیترایگان
Tap Tap Dig: Idle Clicker Game
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 62% 62%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Tap Tap Dig برای اندروید

Tap Tap Dig – Idle Clicker Game _ شبیه ساز معدن! عنوان یک بازی بسیار جذاب شبیه ساز از سوی استودیوی بازیسازی از Iron Horse Games LL برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بازی در نقش یک معدن دار هستید که در جستجوی طلا هستید. حال شما به عنوان یک معدنچی باید برای جمع آوری مواد معدنی ویژه، سکه ها، الماس ها و… از معدنچی های دیگر کمک بگیرید. سراسر مرکز زمین را را بکنید تا طلاها را بیابید. همچنین می توانید مواد معدنی و معدنچی های خود را ارتقا دهید. ممکن است اینکار به تنهایی کمی دشوار و وقت گیر باشد. شما می توانید معدنچی های دیگری را استخدام کنید تا سریعتر کارتان پیش رود. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ابتدا گفتیم شما به عنوان یک معدنچی باید با کلیک های پشت سر هم اقدام کنید و زمین را بکنید. انواع متفاوتی جواهرات و سنگ های قیمتی را از دل زمین باید بیرون بکشید. معدنچی دزد دریایی، دوغاب ساختمانی و سیاه چاله مینیاتوری از جمله معدنچیانی هستند که می توانید آن ها را استخدام کنید. با جمع آوری آیتم های در دسترس مثل فسیل ها، یک بمب بسازید و با کمک آن سرعت خود را در کندن زمین را افزایش دهید. اگر به دنبال یک بازی ساده و کم حجم برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید این بازی گزینه بسیار عالی می باشد. علاوه بر آن بازی The miner را هم به شما پیشنهاد می کنیم که در سبک همین معدن داری می باشد.

شما می توانید با ارتقای معدنچی ها در بازی قابلیت ها و توانایی های مختلفی را به دست بیاورید. فسیل ها را جمع آوری کنید و قدرت حفاری خود را افزایش دهید. برای شروع در ابتدا بازی ضربه بزنید، سپس یاران خود را ارتقا دهید. این بازی مدیریتی و بسیار جالب و جذاب است که دارای محیطی ساده و در عین حال سرگرم کننده است. گرافیک بازی دو بعدی بسیار زیبا و در سبک کارتونی می باشد. اگر به دنبال یک بازی جذاب و سرگرم کننده برای گذران اوقات فراغت خود هستید،این بازی را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Tap Tap Dig: Idle Clicker Game
بازی Tap Tap Dig: Idle Clicker Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *