خانه » بازی » شبیه سازی » Idle Supermarket Tycoon – شبیه سازی سرمایه دار سوپرمارکت + مود

Idle Supermarket Tycoon – شبیه سازی سرمایه دار سوپرمارکت + مود

آپدیترایگان
Idle Supermarket Tycoon-Shop
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 60% 60%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Idle Supermarket Tycoon برای اندروید

Idle Supermarket Tycoon – Tiny Shop Game _شبیه ساز سرمایه دار سوپر مارکت! عنوان یک بازی جذاب مدیریتی که امروزه این سبک از بازیهای سرمایه داری و مدیریتی بسیار مورد توجه کاربران قرار دارد. این بازی یکی از همین بازیهای سرمایه داری از سوی استودیوی بازیسازیاسپانیایی Codigames برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما به عنوان مدیر یک سوپر مارکت در بازی نقش آفرینی میکنید و باید فعالیت کنید و سوپر مارکت خود را گسترش دهید. سوپرمارکت کوچک خود را به بزرگترین سوپر مارکت تبدیل کنید. بهترین مدیریت و استراتژی را بکار بگیرید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ابتدای بازی شما دارای یک فروشگاه یا سوپر مارکت کوچکی هستید که باید تلاش کنید که این سوپر مارکت را گسترش و ارتقا دهید. بخش های فروشگاه شما کم است. باید برای فروشگاه خود بخش های زیادی را ایجاد کنید و به یک فروشگاه کامل تبدیلش کنید. محصولات فروشگاه خود را گسترش دهید و آن را متنوع کنید. مثلا در بخشی از فروشگاه خود سبزیجات بفروشید،در بخشی دیگر نان و شیرینی و… تا تمام بخش های شما کامل باشد. یکی از هدف های شما باید راضی نگه داشتن مشتریان باشد. یعنی اینکه باید امکانات زیادی را برای فروشگاه خود فراهم کنید تا مشتریان انتخابشان فروشگاه شما باشد. یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهید اینجاد پارکینگ است. Steel Mill Manager – Tycoon Game یکی دیگر از بازیهای شبیه ساز سرمایه گذاری می باشد که بسیار جذاب است.

وقتی فروشگاه شما دارای پارکینگ باشد دیگر افراد دغدغه پارک ندارند. یکی دیگر از کارهایی که باید انجام دهید این است که محصولات با کیفیت و تازه ای را برای فروشگاه خود تهیه کنید. پس صدها محصول متفاوت را برای جذب مشتری برای فروش بیاورید. گیم پلی بازی بسیار عالی و سرگرم کننده است و طراحی بازی بسیار بی نظیر میباشد. بازی دارای طراحی انیمیشنی بسیار جذاب است که می‌تواند هر سنی را مجذوب خود کند. این بازی جذاب را از ندهید و همین الان از فراروید دانلود کنید.

Idle Supermarket Tycoon-Shop
بازی Idle Supermarket Tycoon-Shop توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *