خانه » بازی » شبیه سازی » Sim Hotel Tycoon – دانلود بازی شبیه‌ساز هتل‌دارِ سرمایه‌دار + مود

Sim Hotel Tycoon – دانلود بازی شبیه‌ساز هتل‌دارِ سرمایه‌دار + مود

آپدیترایگان
Sim Hotel Tycoon: Tycoon Games
  • رای: 17
  • نظر: 0
محبوبیت 76% 76%

اسکرین شات ها

دانلود بازی سرمایه داری Sim Hotel Tycoon – Idle Game برای اندروید

Sim Hotel Tycoon – Idle Game _هتل دار سرمایه دار! عنوان یک بازی جذاب مدیریتی در دسته بازیهای شبیه ساز از سوی استودیوی DailyFun برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی سبکی مدیریتی و آیدل کسب و کار هتل داری است. تقریبا می توان گفت به مانند اکثر بازی های این سبک سرمایه داری است که شما باید یک مدیریت درستی را ارائه کنید. حال شما در این بازی در نقش یک مدیر هتل هستید که باید هتل خود را بنا کنید وبه یکی از معرئف ترین سرمایه دار هتل تبدیل شوید. با تشکیل امپراطوری هتل داری خودتان پول به دست بیاورید و به بهترین شکل هتل خود را اداره و مدیریت کنید. به عنوان یک مدیر هتل،‌ شما وظیفه دارید تا بهترین فعالیت های هتل داری خودتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

به عنوان یک سرمایه دار هتل،باید تلاش کنید که یکی از بهترین و لاکچری ترین خدمات را به مشتریان تان ارائه کنید. باید بتوانید مشتریان تان را راضی نگه دارید. درآمد های بالا به دست بیاورید و همینطور در جهان معروف شوید. کارهایی که شما باید انجام دهید، مدیریت خدمه هتل، مدیریت درآمد و هزینه ها،‌ توسعه هتل،‌ ارائه خدمات مختلف، و انواع متفاوتی از فعالیت های دیگر است. اصلی ترین هدف شماهم در بازی کسب درامد است. البته شما باید درآمدی به دست بیاورید که حاصل آن سود باشد. با پولی که به دست می آورید می توانید سرمایه گذاری مجددی انجام دهید و یا قسمت های مختلفی از هتل تان را ارتقا دهید و مجهزتر کنید.

عنوان دیگر از بازیهایی که در سبک سرمایه داری می باشد،بازی هایی مانند Steel Mill Manager – Tycoon Game ،Idle Supermarket Tycoon – Tiny Shop Game،می باشد که پیشنهاد می شود حتما دانلود کنید. بازی دارای گرافیک بسیار عالی و جذابی است که شما را مجذوب خود می کند. گرافیک مدرن و بسیار عالی که می تواند هرکسی را مجذوب خود کند. علاوه برگرافیک،بازی دارای صداگذاری بسیار خوبی است که هر بازیکنی را می تواند جذب کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Sim Hotel Tycoon: Tycoon Games
بازی Sim Hotel Tycoon: Tycoon Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *