خانه » بازی » شبیه سازی » PewDiePie’s Tuber Simulator – بازی شبیه‌ساز زندگی یوتیوبرها + مود

PewDiePie’s Tuber Simulator – بازی شبیه‌ساز زندگی یوتیوبرها + مود

آپدیترایگان
PewDiePie's Tuber Simulator
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب PewDiePie’s Tuber Simulator در فراروید!

موضوع بازی:

PewDiePie’s Tuber Simulator یک بازی کژوال از استودیوی بازیسازی Outerminds Inc. می باشد. در این بازی اندروید شما به عنوان یکی از بزرگترین ستاره های اینترنتی به نام پیو دی پای هستید. شما اقدام به خرید و فروش وسایلی همچون تجهیزات، مبلمان، لباس و حتی حیوانات خانگی خود می کنید. در یک دنیای خیالی قلمروی خود را بسازید. یک بازی آفلاین و محبوب شبیه ساز یوتیوبر با امتیاز بالا برای اندروید است. در این بازی شما به یک بلاگر مشهور ویدیو یا همان یوتیوبر تبدیل می شوید، ویدیوهای خود را می سازید و آنها را در کانال یوتیوب خود آپلود می کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

PewDiePie’s Tuber Simulator این بازی شما را به دنیای خیالی و ظاهرا عجیبی می برد که در آن می توانید قلمروی خود را بسازید. شما ستاره ی محبوبی به نام پیو دی پای هستید. در یک اتاق مجازی هستید و اقدام به خرید و فروش ابزار و وسایلی همچون کامپیوتر،مبل،پوشاک،لوازم خانگی و حتی حیوانات خانگی خود می کنید. ممکن است گیم پلی آن جذاب به نظر نرسد اما پس از اجرای آن پا به داستانی منحصر به فرد و مهیج می گذارید. دل کندن از این گیم پلی آسان نیست. این امر وجود طرفداران میلیونی و آمار بالای دانلود آن می باشد. در PewDiePie’s Tuber Simulator مانند یه فروشنده ی ماهر عمل کنید و بطور مجازی اجناس مختلف را به معرض فروش بگذارید پول جمع آوری کنید.

از ویژگی های بازی PewDiePie’s Tuber Simulator عبارت است از: فیلم بساز و بازدید و دنبال کننده بگیر تا وسایل های جدیدی مثل تجهیزات،مبلمان،لباس و حتی حیوان خانگی، صداگذاری از خود pewdiepie، درخواست های حماسی را کامل کن تا سریع پول بگیری، اتاقت رو به همه نشون بده با اشتراک گذاشتنش به صورت انلاین(این بازی آفلاین هم کار می کند، بازیکن های موردعلاقت رو دنبال کن و بهشون نمره بده در اونت های هفتگی، به دوستانت متصل شو و بهم هدیه بدین و بگیرین تر.

جمع بندی:

اگر شماهم از علاقه مندان به این سبک از بازی های شبیه ساز هستید! بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی زندگی یوتیوبر را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

 

PewDiePie's Tuber Simulator
بازی PewDiePie's Tuber Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *