خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Fruit Ninja® ‏ جدید مود اندروید

دانلود بازی Fruit Ninja® ‏ جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Fruit Ninja® ‏
  • آپدیت
  • نسخه 3.24.0
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 3.24.0 بازی هیجانی Fruit Ninja در فراروید!

معرفی بازی: یک بازی فوق العاده جذاب و قدیمی و محبوب در بین یارانی ها است. بازی Fruit Ninja   از دسته بازی های اعتیاد اور است که، شما باید میوه ها را با شمشیر برنده خود تیکه کنید. ان ها را نصف کنید. بازی  بسیار عالی برای اندرویدی ها است که، در گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5 امتیاز را به دست اورده است.

توضیحات بیشتر: شما در بازی با استفاده از شمشیر خود میوه ها را از وسط نصف می کنید و امتیاز به دست می اورید. بازی Fruit Ninja سه حالت مختلف  را دارد که، شما هر کدام را با توجه ویژگی هایش را دوست داشته باشید انتخاب و بازی می کنید. در شروع بازی از دو طرفه صفحه گوشی همراهتان در پس زمینه میوه های مختلفی، مخلفی پرتاب می شود. شما باید با سرعت العمل بالا میوه ها را با شمشیر تیز خود ببرید. با از دست دادن هر کدام از میوه هایی که نتوانید تیکه کنید، از شما امتیاز کسر می شود.

شما باید تلاش کنید که میوه ها را از دست ندهید. بازی عالی برای تخلیه خشم و انرژیتان است. در ادامه بازی پرتاب میوه ها بیشتر و بیشتر می شود. ممکن است که، در بین میوه ها بمب هایی را پرتاب کنند که باعث می شود بازی را  ببازید و یا امتیاز از دست دهید. یک بازی Fruit Ninja فوق العاده است که شما را به وجد می اورد. انواع متفاوتی از هر نوع میوه هایی که فکرش را کنید وجود دارد. طراحی بازی به صورت اچ دی و با کیفیت عالی و صداگذاری خفن و مهیج که بسیار قابل چشم گیر است که، باعث جذاب تر شدن بازی می شود.

جمع بندی: یک بازی بسیار عالی و پر دانلود در بین کاربران در سراسر جهان است. شما می توانید در فراروید به صورت رایگان این بازی را دانلود کنید.

Fruit Ninja® ‏
بازی Fruit Ninja® ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *