خانه » بازی » معمایی » دانلود Jelly Juice – بازی پازل – جورچین «جلی جویس» اندروید + مود

دانلود Jelly Juice – بازی پازل – جورچین «جلی جویس» اندروید + مود

آپدیترایگان
Jelly Juice
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی Jelly Juice برای اندروید

Jelly Juice – جلی جویس!عنوان یک بازی جذاب و البته سرگرم کننده در دسته بازی پازلی و جورچین از سوی استودیوی استودیوی ایتالیایی redBit games برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید پازل هایی که در بازی وجود دارد را حل کنید. پازل ها و جورچین های بازی به این شکل هستند که باید، آیتم و اشکالی که به مانند هم هستند از لحاظ شکل،رنگ و… را باید در کنارهم به صورت عمودی یا افقی قرار دهید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی سبکی تفننی دارد و دارای مراحل زیادی است. همین مراحل متنوع و زیاد بازی موجب سرگرم تری بازی می شود. شما می توانید از بوسترهای خاصی برای کسب امتیازهای ویژه استفاده کنید. بوسترهای مخصوص مانند Jelly Beeans, Bonbons, , Striped Candy , Gummy Hammers و Magic Wands می باشند. تمام تلاشتان را بکنید تا بتوانید این چیدمان جورچین ها و پازل ها را به طور درستی انجام دهید. اگربتوانید بیشتر از سه عدد آیتم یکسان را در کنار هم قرار دهید، امتیازهای خیلی بیشتری را به دست می آورید. در بخش دیگر از بازی با کسب پول و امتیاز،شما این امکان را دارید که به دکوراسیون خانه کاراکتر های اصلی بازی بپردازید. Puzzledom یکی دیگر از بازیهای پازلی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم.

بازی دارای گرافیکی بسیار عالی و طراحی فضا فانتزی بسیار جذاب و مکان ها و کاراکتر های متفاوتی است. تصاویر چشم نواززیبایی در بازی وجود دارد که قطعا با تماشا ان ها لذت خواهید برد. این گیم پلی مناسب برای هر سنینی است و بسیار جذاب و لذت بخش است. همچنین بازی داری بیشتر از 2000 مرحله جذاب است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Jelly Juice
بازی Jelly Juice توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *