خانه » بازی » معمایی » دانلود Juice Jam – بازی تطبیق ساز آفلاین “پازل میوه ها” اندروید + مود

دانلود Juice Jam – بازی تطبیق ساز آفلاین “پازل میوه ها” اندروید + مود

آپدیترایگان
Juice Jam - Match 3 Games
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 60% 60%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی Juice Jam برای اندروید

Juice Jam _میوه های خوشمزه!عنوان یک بازی پازلی از میوه ها از سرس بازیهای پازلی از سوی استودیوی بازیسازی SGN برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی سوار کامیون خود که کامیون آبمیوه ای است شوید. شما باید میوه هایی که همرنگ و هم شکل هستند را در کنارهم قراردهید تا میوه ها به آبمیوه تبدیل شوند. هرچه بیشتر بتوانید این میوه ها را در کنارهم قرار دهید شما امتیاز بیشتری را به دست می آورید و به مراحل بالاتری دست پیدا می کنید. این بازی اعتیاد اور است و شما را ساعت ها سرگرم می کند. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

صدها سطح مختلف در بازی وجود دارد که بسیار متنوع و جذاب هستند. با وجود پاورآپ های جدیدی که در بازی وجود دارد،می توانید در لحظات خاص خود را نجات دهید. برای وقایع و رویداد ها، بازی را چک کنید. احتمالا با سطوح جدید و همچنین جوایز ارزشمند رو به رو خواهید شد. به کیوی و مانگ بپیوندید و آن ها را در ماجراجویی های مختلف پیشرو همراهی کنید. ساعت ها گیم پلی وجود دارد. به سرزمین آبمیوه ها سفر کنید و از بوستر های مختلفی استفاده کنید. با توضیحاتی که در ابتدا دادیم متوجه شدید که این بازی پازلی و جورچینی میباشد. شما وظیفه دارید در بازی در هر مرحله میوه ها را جمع اوری کنید و سفارشات آبمیوه را تحویل دهید.

 اگر از علاقه مندان به بازی های پازل سه تایی هستید علی رغم این بازی ما به شما بازی جذاب Puzzledom را پیشنهاد می کنیم. بازی دارای گرافیک اچ دی و طراحی منحصر به فرد و فوق العاده ای میباشد. بازی دارای صدها مرحله چالش برانگیز و متنوعی می باشد. انواع قدرت های یو پی اس و بوسترها برای جمع اوری وجود دارد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Juice Jam - Match 3 Games
بازی Juice Jam - Match 3 Games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *