خانه » بازی » معمایی » Two Dots – دانلود بازی پازل-فکری تک‌نفره آفلاین دو نقطه اندروید + مود

Two Dots – دانلود بازی پازل-فکری تک‌نفره آفلاین دو نقطه اندروید + مود

آپدیترایگان
Two Dots: Puzzle Games
  • آپدیت
  • نسخه 8.18.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Two Dotsبرای اندروید

Two Dots – دو نقطه! عنوان یک بازی بسیار جذاب پازلی و سرگرم کننده از سوی استودیوی بازیسازی Playdots,Inc برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بازی باید خط های افقی و عمودی را از نقاط بسازید. باید نقطه ها را بهم متصلکنید و از مناطق مختلف عبور کنید. در ابتدا شروع بازی مرحله اول بصورت آنلاک است، اما مراحل بعدی قفل هستند و برای رفتن به آنها باید هر مرحله را یک به یک کامل کنید. این بازی بسیار جذاب و چالش بر انگیز است که می تواند شما را درگیر کند. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی محیط های مختلفی وجود دارد که هرکدام از انها با یکدیگر متفاوت هستند. در یکی از محیط یا مکان ها مثلا باید از موانع عبور کنید و در یکدیگر باید به اهداف که مشخص هستند برسید. هدف در هر مرحله برای شما مشخص است. در ادامه باید نقطه ها را بهم متصل کنید. بازیکن باید حداقل بتواند 2 نقطه همرنگ را به هم متصل کنند و در بازی پیش رود. نقطه ها را میتوانید بصورت افقی یا عمودی به هم وصل کنید اما بصورت مورب امکان پذیرنیست. در صورتی که 4 نقطه همرنگ را به شکل مربع بهم وصل کنید، تمام نقطه های همرنگ اطراف محو میشوند و هر نقطه ای هم که درون مربع قراربگیرد به بمب تبدیل میشود که در 8 جهت منفجر شده و پاکسازی میکند.

یک بازی پازلی که به غیر از این بازی به شما پیشنهاد می شود، blockudokuاست که بسیار چذاب است. در بازی دو نقطه وجود دارند که دارای کاراکتر هستند. آملیا و ژاک که در طول بازی با شما همراه هستند و بازی را پیش می برید. به طور کلی این بازی یک بازی پازلی با طراحی بسیار جذابی است که تعادل عالی دارد. بازی از مکانیک ساده یا برخوردار است اما گیم پلی چالش برانگیز را ارائه می دهد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Two Dots: Puzzle Games
بازی Two Dots: Puzzle Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *