خانه » بازی » معمایی » DesignVille – دانلود بازی پازل-فکری آنلاین دیزاینویل اندروید + مود

DesignVille – دانلود بازی پازل-فکری آنلاین دیزاینویل اندروید + مود

آپدیتآنلاینرایگان
DesignVille: Merge & Story
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

DesignVille: Merge & StoryDesignVille: Merge & StoryDesignVille: Merge & StoryDesignVille: Merge & Story

دانلود بازی پازلی DesignVille برای اندروید

DesignVille _دیزاینویل! عنوان یک بازی پازلی بسیار جذاب در دسته بازی های فکری از سوی استودیو بازی سازی TAPCLAP برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بازی باید با پازل ها و آیتم های موجود را باهم ترکیب کنید تا ویلای رویایی خود را بسازید. همینطور که مشخص است شما به عنوان یک دیزاینر ایفای نقش می کنید. شما باید به افراد کمک کنید تا بتوانند خانه ها و ویلاهای رویایی خود را بسازند. حال در بازی با رابین و لوئیز همراه شوید و ماجراجویی های جذابی را در رابطه با طراحی منازل برای خود رقم بزنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0  امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا بازی عنوان کردیک شما در نقش دیزاینر هستید. در ابتدای بازی شما با لوئیز که کاراکتر اصلی بازی است روبه رو می شوید. آشنا می شوید. داستان بازی به این صورت است که لوئیز مدرک دیزاینری و طراحی دکوراسیون خودش را از دانشگاه گرفته است. حال از دوستش رابین یک تماس کاری دریافت می کند. رابین که قصد دارد یک خانه خرابه قدیمی را طراحی کند و آن را به یک خانه مدرن با دکوراسیون عالی تبدیل کند. حال او به لوئیز پیشنهاد می دهد که با کمک هم این خانه را بازسازی کنند. لوئیز و رابین با همکاری یکدیگر و ترکیب ایتم های متفاوت کار خود را برای طراحی این ویلا اغاز می کنند. Space Decor : Villa عنوان یکی دیگر از بازیهای جذاب طراحی دکوراسیون است که می تواند شما سرگرم خود کند.

بازی دارای یک خط داستانی خوب است و تقریبا به مانند بقیه بازیهای دیزاینری است. این بازی یک گیم پلی پازلی فوق العاده و پازلی دارد که شما را به چالش حل پازل ها می کند. بازی یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و جذابی دارد که ترکیب طراحی هنری کارتونی هم می باشد. علاوه بر آن صدا گذاری بازی بسیار عالی و همه چیز قابل تحسین است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

DesignVille: Merge & Story
بازی DesignVille: Merge & Story توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *