خانه » بازی » معمولی » Space Decor : Villa – بازی «طراح دکوراسیون‌داخلی: ویلا» اندروید + مود

Space Decor : Villa – بازی «طراح دکوراسیون‌داخلی: ویلا» اندروید + مود

آپدیترایگان
Space Decor : Villa
  • آپدیت
  • نسخه 5.3.0
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی Space Decor : Villa برای اندروید

Space Decor : Villa _طراحی دکوراسیون داخلی:ویلا!عنوان یک بازی پازلی و فکری در دسته بازی های دکوراسیون و چیدمان خانه از استودیو بازی سازی ZYMOBILE LIMITED برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بازی همانطور که از نام بازی مشخص است، در نقش یک طراح دکوراسیون داخلی هستید که هدفتان این است به بهترین و بزرگترین طراح دکوراسیون تبدیل شوید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما به عنوان یک جوانی که رویای معماری و طراحی داخلی دارید،باید بسیار تلاش کنید. حال باید تمام تلاشتان را بکنید تا به یکی از بهترین معمارهای جهان تبدیل شوید. شما باید پروژه های دکوراسیون را  قبول کنید. سعی کنید یک سبک را برای خود انتخاب کنید. در اینجا تعداد زیادی تزئینات و سبک متفاوتی برای انتخاب شما وجود دارد. مثلا سبک مدیترانه ای، سبک اروپایی،سبک کلاسیک، سبک مینیمالیستی مدرن و…. طراحی خانه ها به شما و سبکتان بستگی دارد. از آپارتمانها و ویلاها تا رستوران هتل و… بگیر می توانید طراحی کنید و پروژه ها را انجام دهید.  Candy Manor Home Design عنوان یکی دیگر از بازیهای پازلی بسیار جذاب در رابطه با طراحی دکوراسیون می باشد.

گیم پلی بازی بسیار ساده و روان است. شما در هر مرحله از بازی باید یک سری پروژه های طراحی را قبول کنید و آن ها را اجرا کنید. با حل پازل ها و جورچین ها سعی کنید به آیتم هایی دست پیدا کنید. با استفاده از این آیتم ها می توانید ویلاها را کامل کنید و آیتم های مورد نیاز را به دست اورید. حل پازل ها و جورچین ها بسیار ساده هستند و شما می توانید به راحتی آن ها را حل کنید و آیتم ها را به دست بیاورید. برای حل پازل ها شما تنها نیاز به سه آیتم مانند هم دارید تا آن ها را کنار هم قراردهید. این بازی بسیار عالی و با کیفیت و گرافیک بالایی است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Space Decor : Villa
بازی Space Decor : Villa توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *