خانه » بازی » معمایی » Sand Balls – بازی پازل آفلاین “توپ‌های رنگی” اندروید + مود + Classic

Sand Balls – بازی پازل آفلاین “توپ‌های رنگی” اندروید + مود + Classic

آپدیترایگان
Sand Balls - Puzzle Game
  • آپدیت
  • نسخه 2.3.30
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Sand Balls برای اندروید

Sand Balls – توپ های رنگی! عنوان یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت استودیوی خلاق و معروف SayGames کشور بلاروس برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در سبک بازیهای پازلی و فانتزی می باشد. شما در این بازی وظیفه دارید که تعدادی توپ رنگی را از نقطه شروع به نقطه پایانی هدایت کنید و کنترل کنید. برای این کار باید آن ها را از بین شن و ماسه ها عبور دهید. بازی کاملا ساده و آسان است. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 می باشد.

یک بازی بسیار ساده و روان به دور از تمام استرس و تنش می باشد. البته کلیت بازی خیلی ساده و ماهیت اصلی آن در حقیقت یک بازی برای رفع استرس و تنش های روحی و جسمی است. به همین دلیل برای گذران اوقات فراغتتان بسیار جذاب است. شما برای هدایت توپ کافی است، برای مسیر حرکت توپ ها را با انگشت خود روی شن و ماسه بکشید تا درست مثل واقعیت است. در بخش هایی از این مسیر که تماماً با شن و ماسه است، محفظه هایی وجود دارند که چندین توپ سفید رنگ در آن ها قرار دارد. گلخان یکی دیگر از بازیهایی است که در سبک توپ و هدف گیری به سمت رنگ های می باشد که به شدت پیشنهاد می شود.

شما باید سعی کنید تا مسیر حرکت توپ های اولیه را به این توپ های سفید برسانید تا با تجمع توپ های سفیدنیز به توپ های رنگی اضافه شوند و مجموعه توپ های شما افزایش یابد. به همین طریق باید تا می توانید توپ جمع کنید. در نهایت باید مسیر حرکت را به پایین ادامه دهید. با حرکت انگشت، راه توپ‌ها رو باز کنید فقط مواظب باش توپ‌ها با لوازم دیگه برخورد نکنند. تا جایی که میتوانید توپ جمع آوری کنید.‏ توپ ها در این بازی رنگ های مختلفی دارند. هدف این بازی این است که در نهایت سعی کنید با بازی یک گیم پلی ساده به خود آرامش را هم هدیه کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Sand Balls - Puzzle Game
بازی Sand Balls - Puzzle Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *