خانه » بازی » معمایی » Pull Him Out – دانلود بازی پازل “نجات شکارچی جواهرات” اندروید + مود

Pull Him Out – دانلود بازی پازل “نجات شکارچی جواهرات” اندروید + مود

آپدیترایگان
Pull Him Out
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Pull Him Out برای اندروید

Pull Him Out – نجات شکارچی جواهرات! عنوان یک بازی بسیار جذاب و البته سرگرم کننده از سوی استودیوی بازیسازی Lion Studios برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما به عنوان یک شکارچی ایفای نقش می کنید. شما به یک سفر ماجراجویی هیجان انگیز برای دست یابی طلاها می روید. این مسیر بسیار جذاب و هیجان انگیز است که شما با چالش های جذابی روبه رو می شوید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دارای یک خط داستانی جذاب است. شما به عنوان یک شکارچی در یکی از روزهای عادی که در حال قدم زدن در جنگل برای شکار هستید،ناگهان متوجه یک جعبه کوچکی می شود. این جعبه از روی یکی از درخت ها به سمت شما سرازیر می شود. جعبه را باز می کنید و با یک نقشه مسیر طلارو به رو می شوید. در این نقشه یک معدن بزرگ از گنج ها و جواهرات قیمتی و ارزشمند نمایان است که در نزدیکی اهرام ثلاثه مصرمی باشد. پس از طی مسیری به مقصد می رسید و با یک درب روبه رو می شوید. شما از در وارد می شوید و ناگهان درب بسته می شود و شما راهی یک دنیای عجیب و هیجان انگیز می شوید. حال شما در اینجا گیر می افتید باید تلاش کنید تا راهی بیابید و طلاها راهم پیدا کنید.

قسمت جذاب بازی این است که علاوه بر شما انسان های دیگری هستند که در اینجا زندانی اند. حال شما یاید ان ها را نجات دهید و طریقه نجات این انسان ها این است که طلاها وآیتم های مشخصی را پیدا کنید. این بازی جزو بازیهای پازلی است که شما در هر قسمت باید این پا زل ها را حل کنید. نحوه انجام پازل ها با انتخاب میله هایی کلید مانند است. شماباید این میله ها را طوری انتخاب کنید تا پازلبه طور دلخواه حل شود. این بازی جذاب را همین الان از فراروید دانلود کنید.

Pull Him Out
بازی Pull Him Out توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *