خانه » بازی » آرکید » دانلود Space Frontier – بازی آرکید مرز فضایی 2 اندروید + مود

دانلود Space Frontier – بازی آرکید مرز فضایی 2 اندروید + مود

آپدیترایگان
Space Frontier 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.5.28
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماجراجویی Space Frontier 2 در فراروید!

Space Frontier 2 یک بازی بسیار جذاب ارکید توسط استودیو بازی سازی Ketchapp می باشد. در این بازی شما در بین سیاره ها و منظومه ها هستید و در منظومه ها کاوش می کنید. بازی ماموریت هایی را به شما می دهد. معمولا از شما می خواهند که وارد سیارات مختلف شوید و آنها را به کلونی تبدیل کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.3 از 5.0 امتیاز می باشد.
بازی Space Frontier 2 ساده اما جذاب می باشد. وارد یک ماجراجویی در بین سیاره ها و کهکشان ها می شوید. شما برای اینکه به فضا بروید و ماموریت خود را انجام دهید، در یک سفینه فضایی قرار می گیرید و با ضربه روی صفحه موبایلتان استیج به سمت فضا پرتاب می شود. وقتی که استیج جدا می شود باعث تقویت سفینه می شود.
هرچه ضربات پرتاب دقیق تر و بهتر باشد،سفینه بیشتر می تواند در فضا پیشروی کند و بالاتر برود. وظیفه فضا نوردان در سفینه هم کلونی کردن سیاره ها است. بازیکنان می توانند کهکشان بزرگ را با صدها سفینه فضایی پیشرفته تسخیر کنند. سعی کنید قفل ها را باز کنید، بهبود دهید و سفینه‌های فضایی بیشتری بخرید. در بازی هیچ محدودیتی وجود ندارد، فقط زمانی است که شما سیارات دیگر را مستعمره کنید.
گیم پلی دارای دو بخش است. بهش اول ان مربوط به پرتاب سفینه به سمت فضا است. بازیکنان باید به دست اوردن پول هی این مرحله را بازی کنند تا پول به دست بیاورند. بخش دوم بازی جستجو در فضا و رسیدن به منظومه های دیگر در بازی است. شما هرچه در بازی پیش روی کنید و هزینه اپگرید بیشتر می شود. بازی دارای 50منظومه شمسی برای فتح،صدها سیاره برای استعمار،50 تکنولوژی فضاپیما و… می باشد. همه ی ویژگی های بازی دست به دست هم داده اند تا یک گیم پلی عالی برای شما رقم بزنند. بنابراین اگر به دنبال یک ماجراجویی جذاب و سفر در فضا هستید، بازی Space Frontier 2 را از فراروید دریافت کنید.
Space Frontier 2
بازی Space Frontier 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *