خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی WarStrike مود اندروید

دانلود بازی WarStrike مود اندروید

آپدیترایگان
WarStrike
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

WarStrikeWarStrikeWarStrikeWarStrike

دانلود بازی اکشن WarStrike در فراروید!

WarStrike اعتصاب جنگی،عنوان یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز اول شخص،از استودیو بازی سازی GameFrame Studio برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی اکشن شوتر اول شخص است. این دسته از بازی ها طرفداران بسیار زیادی را دارد و توجه افراد را از گذشته تا به الان به خود جذب کرده است. این دسته از بازی های تفنگی و اکشن تقریبا همانند و برگرفته از بازی های Call of Duty: Mobile و PUBG MOBILE می باشد. این دو بازی هر دو در سبک اول شخص و مولتی پلیر هستند که طرفداران زیادی را دارد. پس از این بازی ها،بازی های بسیاری در سبک مولتی پلیر و اول شخص تولید و اراِئه شد که،یکی از ان ها اعتصاب جنگی می باشد. این بازی در گوگل پلی امتیاز 4.1 از 5.0 امتیاز را به دست اورده است.

بازی WarStrike یک بازی تفنگی ساده نیست!در این بازی شما وارد یک داستان جذاب اخرالزمانی می شوید که باید بجنگید و زنده بمانید. شما باید برای مقابه با دشمنان از سلاح های حرفه ای و قوی استفاده کنید. این بازی بسیار جذاب، دارای سه مود مختلف و مراحل و ماموریت های متنوعی است که بازی را بسیار جذاب تر کرده است. مود های بازی عبارت اند از مود کمپین، مولتی پلیر، و اسنایپر می باشند. مود کمپین از جذاب ترین مود این بازی می باشد.

چیزی که جذابیت بازی را چند برابر کرده،کیفیت و گرافیک و صداگذاری بازی می باشد. گرافیک خیره کننده بازی و صداگذاری های بسیار واقعی و طبیعی موجب می شود که شما جذب این بازی شوید. صداهای بمب، نارنجک،و تیراندازی ها به طوری واقعی هستند که،شما احساس می کنید در یک میدان نبرد واقعی حضور دارید. این بازی می توانید ادرنالین شما را بالا ببرد. پس اگر به بازی های اکشن و تفنگی علاقه مند هستید،ما به شما این بازی را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید بازی اعتصاب جنگی را از فراروید دریافت کنید.

WarStrike
بازی WarStrike توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *