خانه » بازی » ماجراجویی » Grow Soldier – بازی ماجراجویی – کلیکی “پرورش سرباز” اندروید + مود

Grow Soldier – بازی ماجراجویی – کلیکی “پرورش سرباز” اندروید + مود

آپدیترایگان
Grow Soldier - Merge Soldiers
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Merge Soldier برای اندروید

Grow Soldier – Merge Soldier _ پرورش سرباز!عنوان یک بازی جذاب و ماجراجویی از سوی استودیو بازی سازی PixelStarGames برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما به عنوان یک فرمانده نظامی نقش آفرینی می کنید. حال شما باید سربازان خود را جمع آوری کنید و آن ها ارتقا دهید تا رشد کنند و بتوانند قوی عمل کنند. باید ان ها را اموزش دهید تا قوی شوند و در برابر دشمن ها به مبارزه بپردازند. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی در گیم پلی خودش از المان های اکشن، شوتر، و آیدل استفاده می کند. در ابتدا بازی شما صفحه را میبینید که دو بخش است. در بخش بالایی سربازان در حال نبرد با دشمنان هستند و در بخش پایینی سربازان در حال آموزش هستند. نکته اینجا است که شما با بخش بالایی هیچ کاری ندارید ومبارزات با دشمنان به صورت خودکار انجام می شود. اما کار اصلی شما در بخش پایینی است. شما باید به سربازان خود آموزش های بسیار عالی و درستی را ارائه کنید. وقتی که سربازان شما به درستی آموزش ببینند می توانند در مبارزات ونبرد ها شما را پیروز کنند. شما باید سربازانتان را با یکدیگرترکیب کنید و تا ۹ سطح آنها را ارتقاء دهید.

سربازان در بازی یک تانک در اختیار دارند که در مبارزات به شما کمک شایانی خواهد کرد. شما می توانید تانک خود را ارتقا دهید. در بازی پیشروی کنید و تانک های قدرتمند تر را در قالب کالکشن ها به دست بیاورید. دشمنان قدرتمند هستند و در هر بخش با دشمن های قدرتمند تر و جدید تر روبه رو می شوید. پس سربازان خود را با یک دیگر ترکیب کنید‌،در مناطق مختلف به جستجو بپردازید. سیارات را تسخیر کنید و قدرت خود را نشان دهید. با بیانگان و رباتها مبارزه کنید و ان ها را شکست دهید. این گیم پلی بسیار جذاب را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Grow Soldier - Merge Soldiers
بازی Grow Soldier - Merge Soldiers توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *