خانه » بازی » ماجراجویی » Forgotten Hill Tales – بازی معمایی دهکده فراموش شده: قصه‌ها + مود

Forgotten Hill Tales – بازی معمایی دهکده فراموش شده: قصه‌ها + مود

آپدیترایگان
Forgotten Hill Tales
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Forgotten Hill Tales برای اندروید

Forgotten Hill Tales – دهکده فراموش شده: قصه ها! عنوان یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت از سری بازی های Forgotten Hill ازاستودیوی ایتالیایی FM-STUDIO  برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی رمز و رازی است و یک ماجراجویی داستانی دارد. در بازی شما با داستان های مختلفی درگیر می شوید که باید اسرار مرموز را کشف کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

داستانی های متفاوت بازی یکی پس از دیگری بسیار جذاب هستند. مثلا یکی از داستان های بازی روایت می کند یک پدربزرگ و یک پسری کوچک را می کند. این دو یک زندگی سخت و دردناکی را در گذشته داشته اند. حال بخاطر اتفاقات و زندگی تلخ،این پسر سالهاست که در یک دهکده و کلبه ای بیرون از شهر زندگی می کند. اما پس از گذشت مدت ها او ای تصمیم را می گیرد تا از کلبه بیرون بیاید و به شهر برود بلکه بتواند حقایق و رمز و‌ راز های گذشته را کشف کند. این داستان بسیار جذاب است و شما باید همه رمز و رازها را کشف کنید.

یکی دیگر از داستان های بازی در باره یک نقاشی بسیار جذاب هنری است که در یکی از کشورهای دور می باشد. این اثر هنری مرموز و عجیب و غریب است. حال شما باید در نقش شخصیت اصلی به این کشور سفر کنید و این اثر هنری مرموز را کشف کنید حقایق را دریابید و در آخر ان را تصاحب کنید. سومین داستان بازی، روایت یک پیرزنی را می کند که او شخصیتی بسیار مهربان دارد و متخصص در پخت کیک های بسیار خوشمزه است. حال قسمت عجیب و مرموز این داستان را بیابید و ان را کشف کنید زیرا که این پیرزن بسیار مرموز و عجیب است.

چهارمین داستان بازی هم در رابطه با یک فرد جوانی است که یک روز از طرف ارباب خود به یک سفر مخصوص اعزام می شود. برای اینکه یک کاری را برایشان جام دهد. این داستان هم دارای رمز و رموز و حقایقی عجیب است که شما باید آن ها را کشف کنید. تمام این داستان ها به صورت ماجراجویی های جذابی هستند که همه شخصیت ها و فضایی متفاوتی دارند. این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است. اکنون می توانید نسخه اصلی را از فراروید دانلود کنید.

Forgotten Hill Tales
بازی Forgotten Hill Tales توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *