خانه » بازی » ماجراجویی » Diggy’s Adventure – دانلود بازی پازل-کژوال “ماجراجویی‌دیگی” اندروید

Diggy’s Adventure – دانلود بازی پازل-کژوال “ماجراجویی‌دیگی” اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Diggy's Adventure: Puzzle Tomb
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماجراجویی Diggy’s Adventure برای اندروید

Diggy’s Adventure – ماجراجویی دیگی! عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی بسیار جذاب از سوی استودیوی بازیسازی Pixel Federation برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما در نقش Diggy’s Adventure هستید که وظیفه دارید بروید و گنچ را بیابید. برای دست یابی به گنج های پنهان باید بسیار جستجو کنید. شما باید پازل ها را حل کنید و ماموریت های مختلفی را انجام دهید. به خانواده دیگی، پروفسور، Linda و Rusty بپیوندید و در سفر با آنها رمز و رازهای تمدن دنیای باستانی را کشف کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی در واقع به دست یابی گنج می روید و باید ماموریت های خدایان را انجام دهید. در دوران باستان راز ها و اسرار هایی وجود دارد که باید رازهای دنیای باستان را کشف کنید.  بازی دارای کارکترهای دوست داشتنی مانند پروفسور، لیندا و راستی وجود دارد که قطعا بازی با همراهی اینها بسیار جذاب است. قدم در دنیای تمدن های باستانی بگذارید و رمز و رموز را کشف کنید. در معادن جستجو کنید تا بتوانید آیتم های متفاوت را در بازی به دست بیاورید. برای خود کمپ یا اردوگاهی را بسازید و آن را با آیتم های مختلف تزئین کنید. با حفاری معادن و انجام ماموریت های مختلف، معماها را حل کنید و پاداش و امتیاز به دست بیاورید. با این امتیازها آیتم های مختلف را خریداری کنید. .

MazM: Jekyll & Hyde عنوان یکی دیگر از بازی های ماجراجوییی که در رابطه با ماجراجویی های وکیلی است و به شدت پیشنهاد می شود. پس وارد بازی شوید آیتم های مختلف را به دست بیاورید و معما ها را به روش خود حل کنید. وارد ماجراجویی های جذاب شوید و امتیاز به دست بیاورید. این بازی جذاب را از دست ندهید و به کاوش و جستجو بپردازید. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است.
2 – بازی هک نمیشود و نسخه مود ندارد.
3 – زین پس همیشه اپدیت بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه دانلود کنید.

Diggy's Adventure: Puzzle Tomb
بازی Diggy's Adventure: Puzzle Tomb توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *