خانه » بازی » ماجراجویی » Family Guy The Quest for Stuff – بازی مرد خانواده:در جستجوی وسایل

Family Guy The Quest for Stuff – بازی مرد خانواده:در جستجوی وسایل

آپدیتآنلاینرایگان
Family Guy The Quest for Stuff
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Family Guy The Quest for Stuff برای اندروید

Family Guy The Quest for Stuff _مرد خانواده:در جستجوی وسایل! عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده از استودیوی TinyCo و FOX  Digital Entertainment برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی درباره اتفاقاتی است که پس از حمله غول پیکرها به شهر بوده و حال شما وظیفه بازسازی این شهر را دارید. حال شما باید به این شهر و مردم شهر کمک کنید تا بتوانند شهر خود را بازسازی کنند. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا گفتیم پس از جنگ حماسه ای دیگر با مرغ غول پیکر، پیتر گریفین شهر Quahog را نابود کرده است. حال شما وظیفه دارید این شهر را بازسازی کنید. به شخصیت های بازی کمک  کنید تا بتوانند شهر خود را از نو آباد کنند. اهالی شهر Quahog بعد از جنگ مخرب بین peter و ernie the gian chiken شهرشان ویران شد و حال باید آن را بازسازی کنند. پس تلاش کنید تا یک Quahog بسیار جذاب را بسازید. در بازی آیتم های مختلفی وجود دارد مثلا شما قفل لباس های خنده دار را برای شخصیت های خود باز کنید. مثل لباس های لوئیس رمبو و پیتر پری دریایی و…  در این بازی شما ماجراجویی های جدید و خنده داری را تجربه می کنید. اگر به این سبک از بازی ها شهر سازی علاقه دارید،عناوینی مانندSimCity،NewCity،City Island 5 – Building Sim را هم دانلود کنید.

چندتا از ویژگی ها و قابلیت های بازی:  شما می توانید لباس های خنده دار و جدید برای شخصیت های بازی آنلاک کنید. همچنین شما می توانید شخصیت های خود برای انجام انواع مأموریت های خنده دار بفرستید. پاکسازی شهر Quahog از موجودات مختلف مانند دزدان دریایی، جوجه شر و دیگر تهاجمات و… از وظایف شما در بازی می باشد. در بازی شما امکان این را دارید تا شهر Quahog را با استفاده از اقلا و تجهیزات مختلف شهر را تزئین و زیباسازی کنید. بازی دارای یک گرافیک عالی نسبت به حجم کم خود به همراه صداگذاری هیجان انگیز دارد که قطعا از نکات قوت بازی است. این بازی را از ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Family Guy The Quest for Stuff
بازی Family Guy The Quest for Stuff توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *