خانه » بازی » ماجراجویی » Osman Gazi – بازی اکشن-ماجراچویی “عثمان جنگجو” اندروید + مود

Osman Gazi – بازی اکشن-ماجراچویی “عثمان جنگجو” اندروید + مود

آپدیترایگان
Osman Gazi
  • رای: 20
  • نظر: 0
محبوبیت 95% 95%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Osman Gazi برای اندروید

Osman Gazi – عثمان جنگجو! عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازی های اکشن و ماجراجویی از سوی استودیو بازی سازی UMURO برایسیستم عامل اندروید می باشد. بازی درباره بنیان گذار امپراطور عثمانی است که بازی بر اساس این امپراطوری و ایده برداری از آن می باشد. عثمان یکی ازشخصیت ها و امپراطوری های بزرگ در تاریخ است که قطعا می توانید یک داستان بسیار جذابی داشته باشد. همانطور که مشخص است شما باید به امپراطوری و کشور داری بپردازید و حکومت خودتان را گسترش دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

معمولا داستان های تاریخی یک ایده بسیار جذاب برای اشخاص هستند که یک بازی را بسازند. عثمان جنگجو هم یکی دیگر از این داستانهای تاریخی مربوط به دولت و امپراطوری عثمانی ها است. حال شما در این بازی به کشور داری و حکومت می پردازید و با دشمنان تان مبارزه می کنید. قطعا شما به عنوان یک امپراطوری دشمنان زیادی دارید که قصد دارند شما را از پا دراورند. پس باید بسیار قدرتمند و با استراتژی عمل کنید و فتوحات زیادی انجام دهید. یکی دیگر از بازی هایی که مربوط به داستان تاریخی کشور عربی می باشد،بازی Conquerors: Golden Age است که قطعا جذاب می باشد.

بازی به صورت مرحله ای است که شما می توانید آزادانه در جهان به جست و جو و کاوش بپردازید و اهداف خودتان را انجام دهید تا بتوانید بهمراحل بعدی راه پیدا کنید. این بازی قطعا با این داستان تاریخی بسیار جذاب خواهد بود. شما در بازی می توانید هم پیاده نظام باشید و هم سوار بر اسب خود باشید. کارهای زیادی دربازی می توانید انجام دهید مثلا می توانید از درو دیوار قلعه بالا بروید به شکار بروید و هرکاری دوست دارید را انجام دهید. بازی دارای یک فضا و گیم پلی گرافیکی سه بعدی است که کیفیت اچ دی دارد و به طور بی نظیر و جذابی طراحی شده است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Osman Gazi
بازی Osman Gazi توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *